Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام زهرایی گفت: باید تربیت مبلغ فضای مجازی داشته باشیم و در سازمان تبلیغات مجوز گروه تبلیغی را از قم گرفته ایم که گروه های تبلیغی فضای مجازی داشته باشیم و این کار را با جدیت پیگیری می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «محمدجواد زهرایی» در جلسه شورای فرهنگ عمومی که امروز (یکشنبه ۳۰ شهریور) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: رهبری فرموده اند فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد ولی تلاش کارگزاران و مردم شاید در این حوزه انقلابی نبوده، البته در حوزه زیرساخت ها خوب عمل شده است، ولی در تولید محتوا انقلابی عمل نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: ما در فضای مجازی بسیار از جامعه عقب هستیم، روحانیت و متولیان فرهنگی از جامعه عقب هستند و اگر به این عقب ماندگی باور نداشته باشیم این دغدغه ایجاد نمی شود.

 

وی با اشاره به ضررت ساماندهی نیروهای مومن و انقلابی برای ورود به فضای مجازی تصریح کرد: باید تربیت مبلغ فضای مجازی داشته باشیم و در سازمان تبلیغات مجوز گروه تبلیغی را از قم گرفته ایم که گروه های تبلیغی فضای مجازی داشته باشیم و این کار را با جدیت پیگیری می کنیم.

 

حجت الاسلام زهرایی افزود: این حوزه، حوزه ای است که پول نیازدارد و اگر قرار است محتوای فاخر تولید شود، باید اعتبار دیده شود.

 

در ادامه معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: بحران کرونا آسیب هایی به دنبال داشته است و البته موجب شد اقدامات خوبی صورت گیرد به طوری که آموزش و پرورش صاحب پیام رسان مطمئن و خوبی شده که روز به روز هم ارتقاء می یابد.

 

حجت الاسلام «علی انصاری» ادامه داد: ما صاحب رسانه ای قوی شدیم که تصویری، صوتی و در واقع ترکیبی و چندرسانه ای است و کانال هایی داریم با هفت تا ۸ میلیون عضو و از عناصر فرهنگی تقاضا داریم از این ظرفیت برای تبلیغ برنامه ها استفاده کنند.

 

وی عنوان کرد: ۲۴۰ هزار دانش آموز و ۱۶ هزار فرهنگی عضو این رسانه هستند و در بحث عزت نفس دانش آموزان و مقابله با آسیب های اجتماعی امکان تولید محتوا در سامانه شاد وجود دارد.

 

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: تقاضا داریم تولید محتوایی که می شود بر اساس نیاز دانش آموزان باشد، آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند در این حوزه اقدام کند و قطع یقین اگر هنرمندان بتوانند کاری را تولید کنند، هزینه نیاز است و ان شاالله اعتباراتی دیده شود تا با رویکرد ساحت های تربیتی این تولید محتوا در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین مبلغ دینی فضای مجازی فضای مجازی داشته باشیم آموزش و پرورش حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • امروز؛ پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی/نحوه تولید سابقه تحصیلی دیپلمه‌ها
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور