Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، دشت همکاران سیستم برای سهولت فروشگاه‌داران در فرآیند سفارش دهی به تأمین کنندگان اقدام همکاری با سامانه فرسان کرده است. فرسان یک سامانه سفارش دهی به تأمین کنندگان مختلف است که امکان سفارش دهی کالاها با تخفیف‌های متنوع را در هر ساعتی از شبانه روز فراهم می‌کند.

از این پس در نرم افرار دشت همکاران سیستم امکان نمایش کاتالوگ، قیمت و اطلاعات محصولات از تأمین کنندگان مختلف فراهم شده است تا فروشگاه‌داران بتوانند در هر ساعتی از شبانه روز سفارش‌های مورد نیاز خود را بدون واسطه برای تأمین کنندگان ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروشگاه‌داران با فراهم شدن این امکان می‌توانند به صورت مستقیم و آنلاین مدیریت بهتری روی سفارشات کالاهای خود داشته باشند و از اتلاف وقت و هزینه خود به میزان قابل توجهی جلوگیری کنند. تأمین کنندگان مختلف نیز کالاهای خود را در این سامانه با تخفیفات متنوع و جوایز ویژه عرضه می‌کنند.

برخی از مهم‌ترین امکاناتی که در سفارش دهی فراهم شده است؛

۱. نمایش کالاهای مورد نیاز فروشگاه برای سفارش بر اساس موجودی نقطه سفارش

۲. نمایش کاتالوگ، قیمت و اطلاعات کالاهای تأمین کنندگان

۳. نمایش شرایط تخفیفات متنوع و جوایز ویژه کالاهای تأمین کنندگان

۴. صدور فاکتور خرید از سفارش و قابلیت مدیریت و پیگیری وضعیت سفارش‌ها

۵. تعریف خودکار کالاهای جدید سفارش داده شده از تأمین کنندگان

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5028301

منبع: مهر

کلیدواژه: کالاهای اساسی کسب و کار فروشگاه های زنجیره ای کسب و کار گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو ایران خودرو صنعت خودروسازی کسب و کارهای اینترنتی سایپا لوازم خانگی ایران کیش جزیره کیش اسنپ گردشگری طراحی سایت اپلیکیشن آپ تأمین کنندگان فروشگاه داران سفارش دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی وفایی نژاد ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مازندران به عنوان نگین سرسبز ایران از مزیت‌های ویژه ای در تولید و تأمین محصولات کشاورزی برخوردار می‌باشد به نحوی که رتبه اول در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی را به خود اختصاص داده و برخورداری از موهبت دریا و بنادر مستعد و قابل توسعه منطقه ویژه اقتصادی و قرار گرفتن در جایگاه منطقه آزاد تجاری، فرصت‌های بسیار مناسبی را در تأمین امنیت غذایی و کالاها و محصولات مورد نیاز کشور دارد که توجه مسئولین بر ایجاد و توسعه زیرساخت‌های آن یک امر ضروری است.

وفایی نژاد با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در جهت رشد و توسعه فعالیت‌های تجاری با کشورهای حوزه خزر شکل گرفته است تصریح کرد: برخورداری و مزیت‌های حوزه خزر از جهت توسعه صادرات، خصوصاً محصولات کشاورزی و نیز تأمین کالاهای مورد نیاز کشور از جمله روغن خام، گندم، دانه‌های روغنی، خوراک دام و … همچنین ورود موقت کالا و ترانزیت و سوآپ آن می‌تواند منجر به توسعه چندوجهی استان و رشد اقتصاد دریاپایه شود.

وی تسریع در توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله توسعه فعالیت‌های حمل و نقل ریلی و ایجاد شرکت‌های حمل و نقل سراسری و بین المللی و توسعه راه‌ها و ایجاد سیلوها و مخازن را از ضروریات توسعه فعالیت‌های تجاری بر شمرد و تصریح کرد: این امر می‌تواند در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید و اشتغال و سرمایه گذاری و خلق موقعیت‌های جدید برای توسعه استان شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران ضرورت توجه به سرمایه گذاری پایدار برای ذخیره استراتژیک کالا از جمله ایجاد سیلو و مخازن روغن خام در استان را فرصتی مناسب برای دور زدن تحریم‌ها و پدافند غیرعامل در مقابل تهدیدات برشمرد و افزود: پروژه ساخت ۲۵ هزار تن مخازن روغن نکا و ضرورت تسریع در مصوبات دولت در این خصوص موجب رشد سرمایه گذاری بخش خصوصی در این زمینه خواهد بود.

وفایی نژاد در پایان به مزیت‌های تأمین کالاهای اساسی از جمله واردات ۸۰۰ هزار تن گندم و روغن خام که در دولت سیزدهم از مسیر بنادر استان مازندران صورت گرفت، اشاره کرد و اظهار داشت: بهره برداری از ظرفیت بنادر شمالی می‌تواند فرصت مناسبی برای افزایش تراز تجاری و رونق اقتصادی و توسعه مبادلات تجاری با کشورهای حاشیه خزر، تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی و کالاهای اساسی و استراتژیک کشور و دور زدن تحریم‌ها، کاهش هزینه‌های تمام شده واردات کالاهای اساسی و صرفه جویی در منابع را فراهم کند.

کد خبر 6087704

دیگر خبرها

  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • واردات موز صرفاً از محل صادرات گروهی از کالاها مجاز است
  • موزه فسیل مراغه گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند
  • ضوابط تامین ارز از محل واردات در مقابل صادرات اعلام شد
  • ضوابط تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد
  • رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲