Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رییس اداره آموزش و پرورش اردکان با اشاره به دریافت موردی از ابتلای مشکوک یکی از دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه شهرستان به ویروس کرونا، گفت: در صورت منفی بودن جواب آزمایش ظرف چند روز آینده، کلاس مربوطه به مدت یک هفته و در صورت مثبت بودن جواب آزمایش ۱۴ روز تعطیل می‌شود.

ابوالفضل کارگر در گفت و گو با ایرنا افزود: این دانش آموز پس از بهبود کامل  ۶ روز بعد مجاز به حضور در مدرسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از خانواده ها خواست رعایت اصول بهداشتی اولیه ؛ استفاده از ماسک ، شستن صحیح دست، استفاده از بطری آب شخصی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را به فرزندان خود گوشزد کنند. 

کارگر همچنین خبر ابتلای یکی از مدیران مدرسه را تکذیب کرد.

 از ۱۵ شهریور ۹۹ در مجموع ۲۱ هزار دانش آموز با حضور در ۱۳۹ مدرسه سال تحصیلی جدید را آغاز کرده اند.

مهریز 

معاون عمرانی فرمانداری مهریز گفت: با توجه به شیوع کرونا و پیشگیری از بیماری کووید- ۱۹ و سفرهای غیرضروری باید جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهرستان در فضای مجازی به مردم معرفی شود.  

علیرضا مرادیان در جمع مسوولان فرهنگی شهرستان با اشاره به ظرفیت فضای مجازی و ضرورت بهره‌گیری از آن در شرایط  کنونی کشور ،افزود: توسعه صنعت گردشگری محور توسعه است و برای انجام آن باید همگان را در جریان بناهای تاریخی و تفرجگاه‌ها قرار داد.

وی ادامه داد: جذب گردشگران با رعایت موازین بهداشتی و عمل به مقررات اهمیت بسزایی دارد، باید مسوولان میراث فرهنگی و برخی دستگاه‌های اجرایی مرتبط دیگر با برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف در این بخش اقدام موثری انجام دهند.

مرادیان به  نوع عملکرد، نظارت و کنترل‌ مراکز عمومی در کنار جاذبه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: اولویت باید در بازدید از رستوران ها و محل‌های پخت غذا و همچنین مساجد و پمپ بنزین‌های بین راهی باشد.

مهریز ۶۰۰ اثر تاریخی شناسایی‌ شده دارد و باغ پهلوان پور، قنات حسن‌آباد مشیر و دهنو در فهرست آثار سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد(یونسکو) ثبت شده است.

اردکان 

در نشستی با حضور نماینده مردم اردکان، رییس و اعضای انجمن خیران یزد و جمعی از مسوولان مرتبط، هماهنگی‌های لازم برای تشکیل این انجمن در این شهرستان انجام شد.

 این انجمن که برای اولین بار در شهرستان‌های استان تشکیل می‌شود؛ براساس توافق مجمع خیران کشور و جمعیت هلال‌ احمر شکل گرفته و به‌تدریج در سایر شهرستان‌ها فعال می شود.

تشکیل بانک اطلاعات نیازمندان و شناسایی جامعۀ هدف، جلوگیری از موازی‌کاری در کمک‌رسانی به‌ویژه در بحران‌ها، تعیین اولویت‌ فعالیت‌های خیری و سوق‌دادن آنها به اولویت‌های اساسی از اهداف انجمن است.

محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیران باید همگرایی لازم وجود داشته باشد و علاوه بر استفاده از ظرفیت خیران و افراد سرشناس در این مجمع باید از کمک‌های کوچک مردم هم استفاده شود.

نخستین مجمع این انجمن با دعوت از معتمدان شهرستان و خیران حوزه‌های مختلف به‌منظور هم‌گرایی و جلوگیری از موازی‌کاری روزهای آینده برگزار می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا مدارس اردکان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مدارس اردکان بهداشت و سلامت ویروس کرونا مدارس اردکان بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی ظهر پنجشنبه به اتفاق جمعی از مسئولان این اداره کل از روند برگزاری کنکور در شهرستان‌های بدره و ملکشاهی بازدید کرد و در جریان این بازدید اظهار داشت؛ حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می‌پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

درویشی افزود: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌گردد.

وی در ادامه تصریح کرد؛ در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

رییس دستگاه تعلیم و تربیت استان در پایان خاطر نشان کرد؛ از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش میزبان آنان در مرحله‌ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

کد خبر 6088479

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف