Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 معصومه پاشایی نماینده مردم مرند و جلفا در جلسه علنی یکشنبه 30شهریور قوه مقننه در تذکر شفاهی گفت: رفتارها و واکنش‌های دولت نسبت به مسائل داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف، مردم را به این باور رسانده که دولت نسبت به شرایط زندگی مردمی بی‌تفاوت شده است.

 وی با اشاره به شرایط بحرانی بازار و اوضاع معیشتی مردم، افزود:  رئیس‌جمهور عزمی برای معرفی وزیر صنعت ندارد و گاهی شنیده می‌شود به دنبال افراد غیرمتخصص می‌رود، درخواست می‌کنم سریعاً یک وزیر متخصص و آشنا به وزارتخانه معرفی کنید که خودتان هم قبول داشته باشید و تشریف بیارید از ایشان دفاع کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مرند در بخش دیگری از تذکر خود بیان داشت: نظارت و کنترلی بر شرکت‌ها و موسسات دولتی بانک‌ها و صندوق وجود ندارد که به جای سرمایه‌گذاری در تولید، به سمت بازار غیر مولد و دلالی رفته‌اند؛ آقای رئیس‌جمهور، وقتی شما خودتان سرمایه‌ها را به سمت تولید نمی‌برید و رد پایتان در بازارهای ملک، مسکن و سکه و ارز دیده می‌شود چطور انتظار دارید مردم نقدینگی به سمت تولید ببرند.

پاشایی همچنین با اشاره به مشکلات دولت الکترونیک بیان داشت: دولت در اجرای تکالیف مربوط به دولت الکترونیک و تکمیل سامانه‌های موضوع قانون برنامه ششم و تهیه نقشه جامع یکپارچه‌سازی سامانه‌ها در راستای تولید تبادل و پردازش داده‌های اقتصادی سهل‌انگاری و کم‌کاری فاحشی دارد که هر انسان عاقلی فکر می‌کند عمدی در کار است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان ، اظهار داشت: درمان درد اقتصاد سامانه‌ها است؛ چرا انجام نمی‌دهید؟ چرا نمی‌خواهید شفافیت در اقتصاد ما حاکم بشود و از این بحران داخلی خارج بشویم منافع چه کسی یا کسانی را می‌بینید که از منافع ملی ما با اهمیت‌تر است؟

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اوضاع معیشتی بازار مجلس دولت مسکن مجلس معصومه پاشایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلامگفت حس سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم جنوب غرب پایتخت در امام زاده حسن گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم.


وی ادامه داد: امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم.

رییس جمهور تصریح کرد: هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن در همه عرصه‌های زندگی است

رییسی خاطرنشان کرد: آن‌چه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

رییس جمهور تصریح کرد: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

کد خبر 6088713 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد