Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@08:32:20 GMT

امکان تامین آب برای توسعه شهرک مهرگان وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۹۶۳۴

امکان تامین آب برای توسعه شهرک مهرگان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی فرخزاد، معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه توسعه ناحیه شهری مهرگان و تبدیل آن به دومین شهر پرجمعیت استان یکی از سیاست‌های کلان عمرانی در استان است اظهار کرد: مدیران شرکت آب و فاضلاب و شرکت سهامی آب منطقه‌ای به عنوان ۲متولی اصلی تامین آب در سطح استان هر دو اعلام کرده‌اند که فعلاً امکان آب برای توسعه شهرک مهرگان و هیچ ناحیه شهری جدید در استان را ندارند و زمانی می‌توان طرح‌های توسعه شهری را اجرا کرد که ۶۰میلیون مترمکعب آب از سد طالقان به ۱۴شهر و ۱۹۰روستای استان قزوین انتقال پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرخزاد ادامه داد: اگر آب سد طالقان وارد استان قزوین شود، هم کمبود آب استان در بخش شرب را جبران می‌کند و هم کیفیت آب آشامیدنی در استان را به صورت جدی ارتقا می‌دهد.
معاون استاندار قزوین با اشاره به شکل‌گیری برخی از بورس ‌بازی‌ها و سفته ‌بازی‌های زمین در ناحیه‌های شهری جدید استان گفت:‌ بعد از اینکه اعلام شد امکان تامین آب برای برخی از این نواحی شهری جدید وجود ندارد، قیمت‌ها تا حدود ۲۰درصد کاهش پیدا کرد اما برای ایجاد تحولی جدی در این بخش باید تولید مسکن افزایش یافته و طرح مالیات بر واحدهای مسکونی خالی اجرا شود.
فرخزاد افزود: با اجرای طرح ملی مسکن در قزوین و تحویل خانه‌ها به اقشار هدف این طرح؛ قیمت زمین و مسکن در استان تا حدودی متعادل می شود اما رسیدن به ثبات در این حوزه مستلزم یک کار بلندمدت و اجرای طرح‌های مختلف بازآفرینی شهری است.

48

کد خبر 1434535

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر صنعتی چرمسازی بوئین زهرا، همزمان با هفته زمین پاک، راه اندازی شد.
50 واحد تولیدی در این شهرک فعالیت می کند.
طبق قانون شهرک های صنعتی ملزم به راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا هستند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
.جمعی از دوست داران محیط زیست در آوج هم برای جمع آوری زباله ها از طبیعت دست به کار شدند

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است