Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سلیمانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار مرگ و میر ناشی از حوادث کار در پنج ماه نخست امسال اظهار داشت: در این بازه زمانی ۳۷ نفر که همگی مرد بوده‌اند در استان اصفهان جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: بیشترین علت فوت در حوادث کار استان اصفهان مربوط به برخورد جسم سخت و سقوط از بلندی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص تعداد مصدومان ناشی از حوادث کار در استان اصفهان نیز تصریح کرد: طی پنج ماه نخست امسال ۹۹۴ نفر شامل ۴۶ زن و ۹۴۸ مرد در حوادث کار استان اصفهان آسیب دیدند.

۱۰۳۹ نفر در حوادث کار اصفهان آسیب دیدند

وی با بیان اینکه در سال گذشته در همین بازه زمانی یک هزار و ۳۹ نفر شامل ۸۲ زن و ۹۵۷ مرد در حوادث کار آسیب دیدند، اضافه کرد: میزان مصدومان حوادث کار استان اصفهان در سال جاری ۴.۳ درصد کاهش داشته است.

سلیمانی‌پور در ادامه به کاهش آمار معاینات سرپایی پزشکی قانونی استان اصفهان در پنج ماهه اول سال جاری اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی ۴۹ هزار و ۲۲۵ نفر در حوزه معاینات سرپایی در اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه مورد معاینه قرار گرفته‌اند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۹۰۵ نفر زن و ۳۴ هزار و ۳۲۰ نفر مرد بوده‌اند.

۱۴۲۶ جسد در اصفهان معاینه شد

وی در خصوص اجساد معاینه شده در اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه در پنج ماهه اول سال جاری اظهار داشت: در این بازه زمانی یک هزار و ۴۲۶ جسد معاینه شده است، که از این تعداد ۲۶۳ مورد زن، یک هزار و ۱۶۲ مورد مرد و یک مورد نامعلوم بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص آمار معاینه اجساد در پنج ماه نخست سال گذشته نیز ابراز داشت: در این بازه زمانی یک هزار و ۶۰۵ جسد در مراکز پزشکی قانونی اصفهان معاینه شده که نسبت به آمار مدت مشابه امسال با کاهش ۱۱.۲ درصدی رو به رو بوده‌ایم.

۳۹۸ نفر در تصادفات اصفهان جان باختند

وی کاهش آمار تلفات تصادفات در پنج ماهه سال جاری در اصفهان را خبر خوب در استان اصفهان اعلام کرد و گفت: در این بازه زمانی ۳۹۸ نفر که در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع داده شده‌اند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۴۸۶ نفر بوده، ۱۸.۱ درصد کاهش داشته است.

سلیمانی‌پور با بیان اینکه از مجموع تلفات حوادث ترافیکی در سال جاری در استان اصفهان ۷۴ نفر زن و ۳۲۴ نفر مرد بوده‌اند، اضافه کرد: بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با ۲۴۷ نفر در جاده‌های برون شهری، ۱۴۶ نفر در مسیرهای درون شهری و پنج نفر سایر مسیرها گزارش شده است.

وی در خصوص مصدومان ناشی از حوادث ترافیکی در پنج ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تصریح کرد: در این بازه زمانی هشت هزار و ۹۶۲ نفر مصدوم شدند که از این تعداد دو هزار و ۲۰۷ نفر زن و شش هزار و ۷۵۵ نفر زن بوده‌اند.

کد خبر 5028390

منبع: مهر

کلیدواژه: پزشکی قانونی اصفهان حوادث کار تصادفات رانندگی نجات مصدومان مرگ و میر ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه پزشکی قانونی استان اصفهان بازه زمانی استان اصفهان استان اصفهان حوادث ترافیکی حوادث کار پنج ماه نخست پنج ماه یک هزار سال جاری بوده اند نفر زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تصادفات موتورسواران در تهران (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تابستان، فصل مرگ موتورسواران! کلاه ایمنی مجهز به سیستم موقعیت‌یاب جهانی

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • افزایش تصادفات موتورسواران در تهران (فیلم)
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته