Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار رشت با بیان اینکه به دلیل بدهی تیم سپیدرود، پنجره نقل و انتقالات این تیم مسدود است، تاکید کرد؛ باید با تسریع در تعیین تکلیف مشکلات مدیریتی تیم سپیدرود، امکان نقل و انتقال بازیکن، برای این تیم میسر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مهندس علی فتح اللهی در نشست بررسی و پیگیری مشکلات تیم سپیدرود که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد با بیان اینکه تیم سپیدرود یکی از پرطرفدارترین تیم های فوتبال در کشور محسوب می شود و برای دوستداران فوتبال  کاملاً شناخته شده است، افزود: این تیم با دارا بودن طرفدارانی پرشور و خاص، به عنوان یک سرمایه اجتماعی برای استان و شهرستان محسوب می شود و از همین رو باید از همه ظرفیت ها در جهت رفع مشکلات این تیم و حفظ این سرمایه اجتماعی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه عدم مدیریت صحیح و فقدان ثبات مدیریتی، مشکلات زیادی را برای این تیم به وجود آورد که در نهایت منجر به سقوط این تیم به لیگ دسته دو شد.

فرماندار رشت با بیان اینکه به دلیل بدهی تیم سپیدورد، هم اکنون پنجره نقل و انتقالات این تیم از سوی فدراسیون مسدود است، خاطر نشان کرد: نباید زمان را در زمینه نقل و انتقالات بازیکنان  از دست بدهیم و در این راستا باید هر چه سریعتر با تعیین تکلیف مشکلات تیم  و پرداخت بدهی آن به فدراسیون، پنجره نقل و انتقالات برای این تیم گشوده شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپیدرود نقل و انتقالات فرماندار رشت نقل و انتقالات تیم سپیدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم

طرفداری | تابستانی کم‌سابقه در انتظار فوتبال اروپا خواهد بود؛ فصلی مملو از نقل و انتقالات روی نیمکت تیم‌های بزرگ که شاید حرارتش بیشتر از دمای هوا در گرم‌ترین روزهای سال باشد.

یورگن کلوپ بعد از 9 سال لیورپول را ترک می‌کند. البته مسئولان باشگاه انگلیسی به سرعت جانشین او را انتخاب کرده‌اند، ولی تجربه ترسناک اریک تن هاخ روی نیمکت منچستر یونایتد، هواداران لیورپول را به مربی هلندی جدیدشان بدبین کرده است. هم یونایتد و هم چلسی، فصلی کابوس‌وار را پشت سر گذاشتند و احتمال دارد هر دو باشگاه بعد از صرف هزینه‌های هنگفت در بازار نقل و انتقالات، نیمکت‌هایشان را نیز تغییر دهند.

بایرن مونیخ بعد از به تاراج رفتن تاج و تخت 11 ساله، تصمیم گرفته مربی بزرگی برای جانشینی توماس توخل پیدا کند، اما گزینه‌های مطلوب زیادی در دسترس باواریایی‌ها نیستند. یوونتوس، میلان و ناپولی هم که در تمام طول فصل شاهد درخشش اینتر بودند، می‌خواهند با تغییر مربی به اوج و روزهای خوش قهرمانی بازگردند. سرنوشت کارلو آنچلوتی و ژاوی در رئال مادرید و بارسلونا؛ آیا لالیگا هم شاهد نقل و انتقالات مهمی روی نیمکت‌ها خواهد بود؟

تماشای برنامه آن تایم

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • حفاظت از محیط‌ زیست مردمی شود/ لزوم برخورد با بهره‌برداران خاطی
  • لزوم بهره‌گیری از فناوری‌ و دستاورد‌های دانش‌بنیان در حفاظت محیط زیست
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند