Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل امروز در کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اردبیل گفت: برگزاری هرگونه تور در قالب گردشگری و فرهنگی تا اطلاع ثانوی در استان اردبیل ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:‌ با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در برخی از شهرهای استان و در اولویت بودن سلامت مردم، این تصمیم اتخاذ شده و انتظار می‌رود مردم به این مهم توجه جدی داشته و از شرکت در تورها با عناوین گردشگری و فرهنگی اجتناب کنند.

فرشی بیان کرد:‌ در راستای ساماندهی تورهای طبیعت‌گردی جلسات متعددی با مراجع ذیصلاح تشکیل شده و به دلیل ضرورت رعایت ضوابط و مقررات در تورهای طبیعت‌گردی در وجوه مختلف زیست‌محیطی، عرفی و شرعی تلاش می‌کنیم با مسئولان محترم دستگاه قضایی، فرماندهی محترم انتظامی و فرماندهی محترم پلیس راه هماهنگی و تعامل بیشتری برقرار کنیم.

او تصریح کرد:‌ با هماهنگی‌های لازم تلاش و جدیت بر این است تا بعد از خارج شدن استان از وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا شاهد برگزاری تورهای طبیعت‌گردی و تورهای خانواده‌محور در چارچوب ضوابط و مقررات و با حفظ شئونات اخلاقی و اسلامی باشیم.

فرشی از تدوین مصوبه‌های شرایط برگزاری تورهای گردشگری و ابلاغ به دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد و گفت: این مصوبات به مراجع ذیصلاح نیز ارسال شده تا در جریان روند برگزاری تورها قرار گیرند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: از پلیس فتا انتظار داریم در این زمینه با هرگونه تبلیغات غیرمجاز تورهای گردشگری و طبیعت‌گردی در فضای مجازی برخورد کنند تا خانواده‌های بعد از خروج استا ناز شرایط قرمز کرونایی با اعتماد و اطمینان خاطر در این تورها حضور یابند.

فرشی گفت: بدیهی است هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر مراجع ذیصلاح و دستگاه‌های مربوطه نقش بسیار موثری در حمایت از صنعت گردشگری استان و جبران بخشی از خسارات وارده بر فعالان و سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری استان خواهد داشت.

او از برگزاری دوره‌های آموزشی در این حوزه خبر داد و افزود: در راستای نظام‌مند کردن و ساماندهی تورهای گردشگری، این اداره‌کل دوره آموزشی شناسایی مسیرهای گردشگری و بازآموزی برای مدیران فنی، راهنمایان گردشگری و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان برگزار خواهد کرد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اظهار کرد:‌ این آموزش‌ها به تخصصی برای ذینفعان گردشگری و عمومی برای خانواده‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تور گردشگری و فرهنگی اردبیل ویروس کرونا فضای مجازی پلیس فتا استان اردبیل طبیعت گردی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب

ایسنا/زنجان مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ابهر گفت: هرگونه افزایش کرایه تاکسی در ابهر تا تعیین تکلیف نرخ مصوب ممنوع است.

حسین کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به افزایش خودسرانه کرایه‌های تاکسی توسط برخی رانندگان ابهری، عنوان کرد: تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب کرایه تاکسی در ابهر هرگونه افزایش خودسرانه ممنوع است.

وی با توضیح اینکه در حال حاضر طرح افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها به فرمانداری اعلام شده است، ادامه داد: در صورت تصویب این نرخ‌ها توسط فرمانداری طی هفته آینده رسما ابلاغ خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ابهر با توضیح اینکه از شهروندان درخواست داریم در صورت دریافت کرایه اضافه مراتب را به سازمان تاکسی‌رانی ابهر گزارش کرده تا برخورد قانونی صورت گیرد، تاکید کرد: تا تعیین تکلیف نرخ مصوب هرگونه افزایش کرایه ممنوع بوده و سازمان حمل و نقل مکلف است تا ضمن نظارت، با متخلفان برخورد قانونی انجام دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد