Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی نظری مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: با جدایی ۹۰ درصد از بازیکنان نساجی، تیم ما کار سختی در فصل آینده در پیش خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

محمدمهدی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت نساجی و جدایی تعداد زیادی از بازیکنان این تیم گفت: متأسفانه 90 درصد بازیکنان نساجی از این تیم جدا شده‌اند و این موضوع کار تیم ما را در فصل آینده سخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه هم طبق نظر محمود فکری چند بازیکن خوب از لیگ دسته اول به تیم اضافه کرده، ولی هنوز خریدهای لیگ برتری ما تکمیل نشده است.

وضعیت مبهم مرفاوی و دین‌محمدی در نساجی/ مربی دروازه‌بان‌ها می‌ماند

 

وی در ادامه تأکید کرد: مطمئناً باید چند بازیکن لیگ برتری به تیم ما اضافه شوند، ولی نساجی قدرت رقابت با خیلی از تیم‌ها را ندارد که میلیاردی به بازیکنان پول می‌دهند. از طرفی شیوع بیماری کرونا در چند ماه گذشته شرایط اقتصادی تیم ما بد کرده است، ولی با این حال امیدوارم تیم خوبی بسته شود. تیم ما با محمود فکری در 10 بازی پایانی لیگ سال قبل نتایج خوبی گرفت و من طمینان دارم با این مربی در فصل آینده نتایج خوبی خواهیم گرفت.

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر در مورد دلایل حضوش در این تیم تصریح کرد: قرارداد من تمام شده بود و چند پیشنهاد هم داشتم که باشگاه در جریان بود، ولی در این شرایط سخت دوست نداشتم نساجی را تنها بگذارم. من سه فصل در اینجا راحت بودم و دوست داشتم دوباره برای نساجی بازی کنم، من با مبلغی پایین در نساجی ماندنی شدم، ولی زیاد به این چیزها فکر نمی‌کنم و دوست دارم در فصل آینده بازیکن تأثیرگذاری برای تیمم باشم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمود فکری تیم فوتبال نساجی مازندران محمود فکری تیم فوتبال نساجی مازندران فصل آینده تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”،  باشگاه پرسپولیس امروز موفق شد ده درصد از مطالبات بازیکنان خود را پرداخت کند.

این پرداختی باعث شد تا دریافتی بازیکنان پرسپولیس در فصل جاری از ۵۰ درصد بیشتر شود.

نکته مهم اینکه، این اولین پرداختی باشگاه پرسپولیس به بازیکنان این تیم از طریق کنسرسیوم بانکی است.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • صادرات محصولات نساجی به ۴۸۹ میلیون دلار رسید
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم