Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رتبه پنج رشته ریاضی و فیزیک در کنکور سراسری ۹۹ گفت: برای رسیدن به موفقیت باید مطالب درسی را منظم، پله به پله و با تمرین یاد گرفت. - اخبار استانها -

سروش شرافت بفروئی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد اظهار داشت: خدا را شاکر هستم که توانستم رتبه 5 کنکور سراسری ریاضی و فیزیک سال 99 را کسب نماییم بر خود لازم می‌دانم از تمام افرادی که بنده را در کسب این جایگاه یاری کردند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرافت گفت: مطالعه خوبی داشتم و روزهایی که به مدرسه و کلاس درس می‌رفتم 5 تا 6 ساعت مطالعه می‌کردم و در روز‌های دیگر و روزهای تعطیل بین 8 تا 9 ساعت را به خواندن اختصاص می‌دادم.

وی با بیان اینکه کیفیت بسیار مهم‌تر از کمیت است تصریح کرد: سعی می‌کردم مطالبی را که می‌خوانم و در مدرسه آموزش می‌دهند، عمیق یاد بگیرم.

رتبه پنجم کنکور سال 99 در رشته ریاضی و فیزیک افزود: انتظارات اطرافیان از من به عنوان دانش‌آموز موفق سبب شد برای کسب جایگاه‌های بهتر تلاش کنم و با شرکت کردن در کنکور خودم را محک بزنم.

شرافت با اشاره به عوامل موفقیت خود اظهار داشت: توکل به خداوند، یاد گرفتن عمیق مطالب، حمایت خانواده با پشتکار و تلاش توانستم سبب سرافرازی خودم و خانواده شوم.

وی گفت: نقش والدین در پیشرفت فرزندان و دانش‌آموزان بسیار موثر است، من هم با حمایت‌ها و پیگیری خوب والدینم که به من دل گرمی می‌دادند با آرامش به مطالعات خود ادامه می‌دادم.

خراسان رضوی| رتبه 4 کنکور زبان: تهدید کرونا را برای خود به فرصت تبدیل کردم/ انتخابم رشته پزشکی است5 دانش آموز اصفهانی 5 رتبه تک رقمی کنکور سراسری را از آن خود کردندگلستان| رتبه 6 کنکور تجربی:هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم/نباید از کنکور غول بسازیمالبرز| رتبه 3 کنکور انسانی: انتظار رتبه تک رقمی نداشتم/ برنامه ریزی یکی از عوامل موفقیت است

شرافت با بیان اینکه از کلاس‌های کنکور استفاده نکردم ادامه داد: به دانش‌آموزان پشت کنکوری و دوستانم توصیه می‌کنم برای رسیدن به موفقیت مطالب درسی را منظم و با پشتکار پله به پله یاد بگیرند و تکرار و تمرین کنند.

وی با بیان اینکه در طول زمان آمادگی و مطالعه برای کنکور از رسانه‌ها و فضای مجازی هم استفاده می‌کردم افزود: از تفریحات من در تماشای فیلم و مطالعه است.

شرافت تصریح کرد: قبل از شرکت در آزمون همچنین در مدت زمانی که در جلسه کنکور بودم تا حدودی در خصوص بیماری کرونا اضطراب و استرس داشتم.

وی گفت: رسیدن به موفقیت و کسب رتبه برتر در هر کسی احساس خوشحالی و سرور ایجاد می‌کند گفت: اما من نمی‌دانم چه احساسی دارم.

تنها رتبه تک رقمی استان یزد در کنکور سراسری 99 ادامه داد: قصد تحصیل در رشته کامپیوتر دانشگاه شریف را دارم.

انتهای پیام/781/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی تا ششم شهریور فرصت دارند، برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.
از ۱۵۵ میلیون جلد کتاب درسی سال تحصیلی آینده ۸۰ میلیون جلد چاپ شده است.
ثبت سفارش از سه سامانه my.gov.ir، my.medu.ir و یا irtextbook.ir امکان پذیر است.
ثبت سفارش کتاب‌های پایه اول، هفتم و دهم از دهم تیر شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل