Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروه‌های مقاومت فلسطینی به مناسبت آغاز فعالیت‌های ملی در مخالفت با پروژه‌های عادی‌سازی روابط و اشغال اراضی کرانه باختری بیانیه‌ای صادر کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب»، گروه‌های فلسطینی در این بیانیه بر نکات زیر تأکید کردند:

۱-مسیر جهاد و مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی و در تمامی انواع خود، تا آزادسازی همه خاک فلسطین ادامه خواهد داشت و تأکید می‌کنیم که قوای شر در جهان و نظام‌های سازشکار مسیر ما را متوقف نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲-بر رد تمامی انواع عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید می‌کنیم، موضوعی که به دشمن بهانه لازم برای اجرای جنایت‌ها و تجاوزهایش را داده است. ملت‌های امت اسلام و آزادگان جهان را به تحرک مردمی گسترده برای نابود کردن این گروه خائن و سازشکار و مجبور کردن آنها به لغو توافق‌نامه‌های ذلت‌بار فرامی‌خوانیم.

۳-به تمامی کسانی که با پروژه‌های عادی‌سازی روابط مخالفت کردند بویژه ملت برادر بحرین درود می‌فرستیم.

۴-فداکاری‌های ملت و امت و ریختن خونهای پاک در مسیر آزادسازی و آزادی، اثبات عملی این موضوع است که مسیر درست برای امت آزاده ما همان فلسطین است و قدس مسأله اصلی امت اسلام است.

۵-امروز سلسله برنامه‌های ملی گروه‌های مقاومت فلسطینی در رد عادی‌سازی را که آزادگان امت و یاران فلسطین در آن مشارکت خواهند کرد، اعلام می‌کنیم.

این برنامه‌ها که از سه‌شنبه (۲۲ سپتامبر) آغاز خواهد شد، به شرح زیر است: ۱-نقاشی دیواری علیه عادی‌سازی روابط ۲۲/۰۹/۲۰۲۰م

۲-تشییع جنازه نمادین اتحادیه عرب و کشورهای سازشکار ۲۹/۰۹/۲۰۲۰م

۳-کارگاه کار سیاسی به عنوان عادی‌سازی خیانت آمیز ۶/۱۰/۲۰۲۰

۴-برگزاری نشستی علیه عادی‌سازی

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: گروه های فلسطینی سازش عادی سازی عادی سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در این مراسم گفت: در استان ۳۴۰۰ گروه جهادی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اشتغال در حال فعالیت هستند که گام‌های مثبتی برای محرومیت زدایی برداشته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


سرهنگ حسن عجمی افزود: امروز شاهد هستیم سپاه حرکت‌های مطلوبی در کنار دستاورد‌های دفاعی، نظامی وفرهنگی در زمینه‌های خدمت رسانی به مردم همراه با گروه‌های جهادی دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل!
  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل
  • عضو سنای آمریکا: سنا توافق با عربستان را بدون سازش با اسرائیل تصویب نمی‌کند
  • تولد توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل/ آیا آمریکا مجوز غنی سازی را به عربستان سعودی می دهد؟/ ریاض در یک قدمی پیروزی بزرگ قرار دارد
  • اولین اظهارات اردوغان پس از قطع روابط تجاری با اسرائیل/ نتانیاهو بی‌رحم است