Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای فرهنگ‌سازی رانندگی ایمن اعتبار اختصاص داده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، اقبال عباسی ظهر امروز در شورای هماهنگی ترافیک استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی رانندگی اظهار داشت: فرهنگ‌سازی آسان‌ترین، درست‌ترین و بهترین روش برای کاهش تصادفات و نگهداری راه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اطلاع‌رسانی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی، مطبوعات و رسانه‌ها به ویژه صدا وسیما اثرگذاری فراروانی بر فرهنگ‌سازی دارد که دستگاه‌های مربوطه باید از این ظرفیت استفاده کنند. همچنین برای تبلیغات، اطلاع‌رسانی و آموزش رانندگی ایمن، اعتبار اختصاص داده و عوامل تصادفات را اولویت‌بندی کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: استان از نظر استاندارد راه، رتبه دوم را دارا است اما همه دستگاه‌های اجرایی مربوط به این حوزه به دنبال راه‌سازی و اجرای پروژه‌های عمرانی برای کاهش تصادفات و واژگونی خودروها هستند.

توصیه های فنی خودرو| نکات مهم در رانندگی با خودروهای دنده اتوماتیکتصادفات رانندگی در جاده‌های استان گیلان 23درصد کاهش یافتآمادگی برای اجرای طرح اعمال قانون از طریق دوربین‌های کنترلی در قم/شهرداری سهمی از جرائم رانندگی نگرفته است

عباسی با اشاره به ضرورت تحلیل علل تصادفات، تصریح کرد: اگر خوردوهای غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان تردد می‌کنند یا رانندگان نیاز به آموزش دارند یا نقاطی از جاده حادثه‌خیز است باید مشخص و رسیدگی شود.

وی با اشاره به لزوم بهره‌مندی از همکاری بانوان ادارات در فرهنگ‌سازی رانندگی، خاطرنشان کرد: ارزیابی شهرداران و فرمانداران در مورد موضوعات رانندگی ادامه داشته باشد و مقوله سرقت دوربین‌های کنترل سرعت در شورای تامین استان مطرح  شود.

رئیس شورای هماهنگی ترافیک استان عنوان داشت:  فرهنگ عمومی که بین رانندگان حاکم است و هر فرد با هر نوع خودرویی به طرز دلخواه در مسیرهای برون و درون‌شهری رانندگی می‌کند باید اصلاح شود.

عباسی اضافه کرد: در صورتی که دستگاه‌های مربوط به راهداری، حمل و نقل و ترافیک از اختصاص اعتبار مالی و برطرف کردن مشکلات مربوطه امتناع کردند فرمانداران مصوبه کمیته برنامه‌ریزی را امضا نکنند.

وی تشریح کرد: در مورد توزیع اعتبارات فصل راه و ترابری و پایانه‌ها با اولویت حذف نقاط حادثه‌خیز اعتبار اختصاص داده شود. همچنین 5 درصد اعتبارات تملک دارایی در اختیار نیروی انتظامی است که در اختیار فرمانده آن قرار داده شده و در غیراین‌صورت نامه‌ای با امضای فرماندار به استانداری ارائه شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: برای عدم هماهنگی پزشکی قانونی در ارائه آمار به دستگاه‌های مربوط به ترافیک نامه‌ای به استانداری ارسال تا به رسیدگی‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/7540/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار چهارمحال و بختیاری فرهنگ سازی رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری

دریافت 36 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین نمایشگاه کار امروز یک شنبه در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

کد خبر 6097653

دیگر خبرها

  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • متقاضیان وام دست به عصا رانندگی کنند!
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • نمدمالی، هنری با روایت تاریخ
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است