Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@17:46:50 GMT

رگیلون: با گرت بیل مشورت کردم و به تاتنهام آمدم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۰۴۱۰

رگیلون: با گرت بیل مشورت کردم و به تاتنهام آمدم

به گزارش افکارنیوز،

سرخیو رگیلون، بازیکن رئال مادرید اسپانیایی ، که به تاتنهام پیوست ، مصاحبه ای انجام داد که در آن در مورد دلایل انتقال  به هاتسپر و اهدافش با تیم لندنی صحبت کرد.

وی به سایت رسمی باشگاه گفت:  از حضور در اینجا بسیار خوشحالم. می خواهم با هم تیمی هایم در تاتنهام کار کنم . سعی خواهم کرد همه کارها را برای باشگاه انجام دهم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلسفه باشگاه و مربی را خیلی دوست دارم. این مواردباعث شد به تاتنهام بیایم.

رگیلون افزود: تاتنهام بازیکنان جهانی دارد و یک مربی جهانی به اسم ژوزه مورینیو . همه چیز در اینجا باورنکردنی است ، همانطور که گفتم، نمی توانم صبر کنم تا در این امکانات فوق العاده کار کنم.

وی ادامه داد: اکنون در لیگ برتر انگلیس هستم. اگر سخت ترین لیگ نباشد اما دارای بهترین بازیکنان جهان است. می خواهم در این لیگ ماجراجویی کنم. البته برای حضور در این لیگ و تاتنهام، با گرت بیل صحبت کردم. در مورد همه چیز مشورت کردم و بعد تصمیم گرفتم به اینجا بیایم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئال مادرید تاتنهام مورینیو رئال مادرید لیگ برتر انگلیس مورینیو تاتنهام گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دور اول مذاکرات قاهره/ هیئت حماس مصر را ترک کرد

یک منبع مسئول در جنبش حماس اعلام کرد هیئت جنبش متبوعش پس از دو روز مذاکره قاهره را برای ادامه مشورت با رهبران خود ترک کرده است.

به گزارش ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد دور کنونی مذاکرات در قاهره پایان یافت و هیئت حماس امشب قاهره را برای ادامه مشورت با رهبران خود ترک می کند.

هیئت حماس پاسخ این جنبش به طرح پیشنهادی برای آتش‌بس و مبادله اسرا را به واسطه‌های مصری و قطری ارائه داده و بررسی‌های عمیقی در مورد آن انجام گرفته است.

حماس افزود: به شیوه‌ای کاملا مثبت و مسئولانه با این موضوع تعامل داشته و مصمم به دستیابی به توافقی است که خواسته‌های ملی فلسطینیان را برآورده کند و به توقف کامل جنگ، خروج نیروهای اشغالگر از غزه، بازگشت آوارگان، افزایش کمک‌ها به غزه، آغاز عمران و بازسازی غزه و تحقق مبادله اسرا منتهی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مورینیو: اشتباه کردم که به خاطر رم، پیشنهاد تیم ملی پرتغال را نپذیرفتم
  • قاضی نباید از مشورت کردن با صاحب‌نظران و اهل فن اجتناب و احتراز داشته باشد
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • پایان دور اول مذاکرات قاهره/ هیئت حماس مصر را ترک کرد
  • تارتار: تشنه برد هستیم و برای رتبه چهارم تلاش می‌کنیم