Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@22:37:39 GMT

فارغ التحصیل ریاضی، نفر دوم کنکور هنر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۰۴۷۲

فارغ التحصیل ریاضی، نفر دوم کنکور هنر شد

رتبه دوم کنکور سراسری هنر گفت:دیپلم من ریاضی فیزیک است، به واسطه کلاس تئاتر فوق برنامه مدرسه به هنر‌های نمایشی علاقه‌مند شدم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، هانیه منصوری رتبه دوم کنکور هنر ۹۹، ضمن تقدیر از پرسنل دبیرستان فرزانگان اصفهان گفت: دیپلم من ریاضی فیزیک است، به واسطه کلاس تئاتر فوق برنامه مدرسه به هنر‌های نمایشی علاقه‌مند شدم و تصمیم گرفتم به صورت تخصصی این رشته را ادامه دهم و در کنکور هنر شرکت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری ادامه داد:از سال دوازدهم خود را برای کنکور هنر آماده کردم، درس خواندن را از روزی ۳ ساعت آغاز کردم که در نوروز ۹۹ ساعت درس خواندنم به ۹ ساعت رسیده بود و در هفته منتهی به کنکور درس مطالعه من با ۱۳ ساعت در روز رسیده بود.

 

او افزود:از کلاس‌های کنکور استفاده نکردم فقط در کلاس درس درک عمومی هنر که معلم خودم تدریس می‌کرد شرکت کردم، به دانش آموزان توصیه می‌کنم دانش آموزان مطالعه را از ساعات کم و با تمرکز بالا شروع کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان دیپلم کنکور هنر ریاضی تدریس پرسنل تخصص کنکور هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود

شرکت گاز قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با عنایت به انجام عملیات توسعه شبکه و بهره مندی مشترکین جدید از گاز طبیعی،  جریان گاز مشترکین مسکن مهر شهرستان کهک فردا یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ به مدت ۶ ساعت با قطعی مواجه می‌شود.

شرکت گاز استان  از مشترکین این منطقه تقاضا کرده است ضمن حفظ شکیبایی از دستکاری تجهیزات گاز جدا خودداری کنند و از تماس‌های غیر ضروری با مرکز امداد شرکت گاز خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟
  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟
  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • تست هوش ریاضی: تعداد تخم مرغ‌های باقی مانده چند عدد است؟
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر