Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایان مصلح با منفی شدن تست کرونا چند روز پیش عازم قطر شد ولی همچنان تست او تست او مشکوک است و باید در قرنطینه بماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا حسینی و شایان مصلح دو بازیکن اثرگذار و کلیدی سپاهان بودند که به دلیل مثبت شدن تست کرونا، امکان سفر به همراه سایر اعضای تیم به قطر را نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چند روز پس از حضور سپاهان در قطر اما تست کرونای شایان مصلح منفی شد و او به این کشور سفر کرد ولی او که هفت بار طی ۱۴ روز اخیر تست داده، اخیرا تست او مشکوک اعلام شده و با این وصف روز آینده نیز در دسترس کادر فنی سپاهان نخواهد بود.

شایان مصلح ستاره پرسپولیسی سپاهان امروز در صفحه تلگرام خود درباره این موضوع اینطور نوشته بود:

« با تست کرونایی که امروز دادم، فکر کنم رکورد تست کرونا دادن در دنیا رو جابجا کردم در فاصله ی پونزده روز ۷ تست کرونا. فکر کنم خود ویروسا این بار به صدا درمیان میگن: بکشید بیرون دماغ پاره شد. از اون بدتر اینه که تستا ثبات ندارن و دوتا درمیون مثبت منفی میشه.»

او در متن بعدی‌اش به موضوع مهمی اشاره کرده و با ادبیات عامیانه اعلام کرده که تست کرونای او بار دیگر مثبت شده است. مدافع سپاهان در این مورد اینطور توضیح داده است:

« قطر دنبال دوتا تست منفی هست توی دو روز پشت سر هم تا بذاره من از قرنطینه بیام بیرون و به تیم اضافه شم. توی عجیب ترین اتفاقی که میتونست بیفته اینه که مجددا تستم مشکوک شده.»

نکته بعدی روزهایی است که او تست کرونا داده و اضافه کرده است:

« فقط نتایج تست هارو ببینید: دوشنبه ایران منفی؛ سه شنبه ایران منفی؛ چهارشنبه قطر مثبت؛ پنجشنبه قطر منفی؛ جمعه تعطیل؛ شنبه قطر مشکوک؛ مگه میشه آخه … و قرنطینه همچنان ادامه داره و میگن بازم باید تست بدم!!!.»

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شایان مصلح شایان مصلح فولادمبارکه سپاهان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس تراکتورسازی یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول شایان مصلح تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد حسین هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!