Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاارش خبرنگار سیاسی ایرنا «حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی» عصر امروز در جلسه هیات دولت گفت: امروز سی‌ام شهریور سال ۱۳۹۹ به عنوان یک روز به یادماندنی در تاریخ دیپلماسی ما خواهد بود. آمریکا به عنوان یک کشور زورگو در سطح جهان تلاش سرسختانه‌ای برای تحمیل مجدد تحریم‌های شورای امنیت علیه ملت ایران آغاز کرد و مخصوصا روندی که در ماه‌های اخیر و در یک ماه گذشته دنبال می‌کرد، امروز به نقطه شکست حتمی خود رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در دو سال و نیم اخیر تلاش کردند یک ائتلاف جامعه جهانی به اصطلاح خود علیه ایران به وجود آورند، اظهار داشت: آمریکایی‌ها از روزی که از توافق هسته‌ای خارج شدند، فکر می‌کردند در زمان کوتاهی اتحادیه اروپا را به سمت خود بکشانند و فکر می‌کردند با تحریکات خود، ایران اقداماتی را انجام دهد که آنها بهانه لازم را برای بازگشت قطعنامه‌های شورای امنیت پیدا کنند. 

رئیس‌جمهور با بیان اینکه خوشبختانه آمریکا در تمام مراحل در این مدت با شکست و پاسخ منفی جامعه جهانی حتی متحدان سنتی خود مواجه شده است، تصریح کرد: آمریکا نتوانست ائتلافی علیه ما ایجاد کند و در یک ماه گذشته هم تلاشی که انجام داد تا لغو محدودیت‌های تسلیحاتی ایران را جلویش بایستد و نگذارد در یک ماه آینده تحریم‌های تسلیحاتی لغو شود، دچار شکست شد. 

روحانی با بیان اینکه فشار حداکثری آمریکا علیه ملت ایران در بخش سیاسی و حقوقی تبدیل به انزوای حداکثری آمریکا تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: امروز در جهان دیپلماسی همه شاهد هستند در یک ماه گذشته آمریکا سه بار پیاپی دچار شکست در شورای امنیت شده است. یعنی همان جایی که آمریکایی‌ها فکر می‌کردند شورای امنیت نقطه قوت آنهاست.

 ادامه دارد 

برچسب‌ها برجام دولت ترامپ دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا حسن روحانی ترامپ پروندهٔ خبری شکست قطعنامه ضدایرانی آمریکا نشست شورای امنیت و قطعنامه ۲۲۳۱ تلاش آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام دولت ترامپ دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا حسن روحانی ترامپ برجام دولت ترامپ دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا حسن روحانی ترامپ اخبار کنکور شورای امنیت یک ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم کنایه شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی

سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی درباره ردصلاحیت خود واکنش نشان داد و گفت: ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند سطح درک اعضای شورای نگهبان بالاست ولی وقتی رد می‌شوند نظر دیگری دارند! منبع: دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • اتحاد ملت‌ها، انزوای صهیونیسم
  • اطلاعیه جدید درباره دلایل ردصلاحیت روحانی
  • موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • فیلم کنایه شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • مهار ایران توسط چین؛ چالش‌هایی برای اهرم فشار آمریکا
  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران، پکن اهرم فشار علیه تهران دارد؟
  • درخواست آمریکا از چین برای مهار ایران/ پکن اهرم فشار علیه تهران دارد؟