Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@08:45:57 GMT

امضای ۳ توافقنامه میان عراق با اتحادیه اروپا

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۱۳۳۰

امضای ۳ توافقنامه میان عراق با اتحادیه اروپا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، خالد بتال النجم وزیر برنامه ریزی عراق از امضای سه توافقنامه در زمینه مقابله با کرونا، حمایت از اقتصاد عراق و بازگشت آوارگان با اتحادیه اروپا خبر داد.

این سه توافقنامه را خالد بتال وزیر برنامه ریزی عراق و مارتن هوث نماینده اتحادیه اروپا در عراق امضا کردند.

وزیر برنامه ریزی عراق اعلام کرد: با اتحادیه اروپا در زمینه نوسازی بخش انرژی با همکاری بانک جهانی و با هدف انجام اصلاحات در بخش برق و گاز، توافق کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در زمینه حمایت از اقتصاد عراق و ایجاد فرصت های شغلی از طریق مشارکت یونسکو برای احیای بخش قدیمی موصل و نیز بهبود اوضاع معیشتی در بصره از طریق اجرای طرحهای مهم توافقنامه امضا کردیم.

از سوی دیگر مارتن هوث هم ضمن ابراز خرسندی از امضای این سه توافقنامه، گفت که این اتحادیه علاوه بر کمک به عراق در زمینه مقابله با کرونا در توسعه بخش کشاورزی در دشت نینوا و تسهیل بازگشت آوارگان نقش آفرینی می کند.

کد خبر 5028551

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق اتحادیه اروپا آوارگان عراقی ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل بحرین دونالد ترامپ امارات متحده عربی لبنان ایران عربستان سعودی ویروس کرونا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 روسیه اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است

وی امروز یکشنبه در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض تاکید کرد: ما باید به یک دنیای جدید عادت کنیم. ما باید نسبت به امنیت خودمان بیشتر مسئول باشیم. اروپایی‌ها باید متحدتر باشند زیرا آنها خیلی کوچک هستند که از یک جهان با قدرت‌های بزرگ نجات پیدا کنند.

بورل همچنین امروز در دیدار با سامح شکری وزیر خارجه مصر به طور فشرده در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کرد.

وی در حساب ایکس خود نوشت که با شکری در مورد لزوم پایان جنگ غزه، تضمین دسترسی کامل کمک بشردوستانه و اقدام‌های جدی به سمت اجرای راه حل دو دولتی توافق کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • ظرفیت های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط»عراق مهیا است
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • نخست وزیر یونان: سیستم دفاع هوایی برای اوکراین نداریم
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان