Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضاهمتی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از تمام پاسگاه ها و ایستگاه های ایست و بازرسی استان های همجوار ایلام خواسته شده است که از حرکت کاروان های اربعین به سمت استان ایلام جلوگیری کنند.

وی افزود: به تمام مراکز ایست و بازرسی سایر نقاط کشور نیز ابلاغ شده است که مانع حرکت کاوران های اربعین به سمت استان ایلام شوند و بدون مماشات از حضور این زائران در استان ایلام ممانعت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی زاده یادآور شد: کاروان های زیارتی اربعین که پیاده یا با وسایل نقلیه قصد عزیمت به مرز مهران را دارند از مبادی های ورودی استان به استان های مبدا خود بازگردانده می شوند.

وی اضافه کرد: طی رایزنی های انجام شده با فرمانده پلیس راهور کشور، برای کنترل و ممانعت از ورود زائران به استان ایلام درخواست نیروی پشتیبانی از سایر استان های کشور را داشته ایم که منتظر نتیجه این درخواست هستیم.

وی تاکید کرد: همچنین بنا بر تصمیم ستاد کرونا امسال از پیاده روی مردم استان به سمت بقاع متبرکه در شب و روز اربعین نیز جلوگیری می شود و برگزاری این مراسم در استان به علت شیوع کرونا ممنوعیت دارد.

همه ساله در آستانه اربعین به مدت ۲۱ روز حجم زیادی از مسافران ( بیش از ۶۰ درصد زائران اربعین) از مرز مهران برای زیارت عتبات عالیات تردد می کنند.

اما امسال به واسطه شیوع کرونا و ممانعت دولت مرکزی عراق از پذیرش زائران اربعین، از حضور کاروان های پیاده و سواره زائران عتبات عالیات در استان ایلام جلوگیری می شود.

برچسب‌ها ایلام ویروس کرونا مهران پلیس راهور ناجا پیاده روی اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ویروس کرونا مهران پلیس راهور ناجا پیاده روی اربعین ایلام ویروس کرونا مهران پلیس راهور ناجا پیاده روی اربعین اخبار کنکور استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری

سرپرست گمرکات استان ایلام گفت: بیش از ۲۱۸ هزار تن انواع کالا، فروردین سال جاری از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی گمرکات استان ایلام، سهراب کمری اظهار کرد: بیش از ۲۱۸ هزار تن انواع کالا، فروردین سال جاری از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.

وی افزود: این میزان کالا ارزشی بالغ بر ۹۲ میلیون و۳۲۰ هزار دلار داشته است.

سرپرست گمرکات استان ایلام ادامه داد: بیشتر کالاهای صادراتی از مرز مهران از جمله انواع محصولات کشاورزی، محصولات پتروشیمی، تجهیزات نیروگاهی، مصالح ساختمانی، کاشی و سرامیک، مصنوعات فلزی و پلاستیکی است.

کمری اضافه کرد: تعداد پروانه‌های خروج موقت صادرشده در این مدت رشد ۵۶۵ درصدی داشته است.

وی با اشاره به آمار تردد مسافر از مبادی ورودی و خروجی مرز مهران در فروردین گفت تشریفات گمرکی کالاهای به همراه بیش از ۳۶۰ هزار نفر مسافر در کمترین زمان توسط کارکنان گمرک ایلام در این بازه انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 747715

دیگر خبرها

  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران