Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@19:23:17 GMT

فاش شدن سرنوشت پدر و 2 دخترش در بهبهان + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۱۳۹۵

فاش شدن سرنوشت پدر و 2 دخترش در بهبهان + فیلم

به گزارش اختصاصی رکنا،ساعت حدود 6 بعدازظهر بود که جستجو برای پیدا کردن مرد جوان و دو فرزندش در دستور کار امدادگران هلال احمر شهرستان بهبهان قرار گرفت.

علی پهلوان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان،در مورد گم شدن این سه نفر اینطور توضیح داد:« در پی تماسی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان (EOC) و اعلام مفقود شدن فردی به نام علیرضا - ن به همراه دو فرزند ۹ و ۱۲ ساله‌اش در منطقه تنگ شیخ کوه علمدار، دو تیم عملیاتی جستجو و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان بهبهان به منطقه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وسعت و کوهستانی بودن منطقه، تاریکی هوا و خاموش بودن خط تلفن همراه افراد مفقودشده، عملیات جستجو را دشوار کرده است.»

گم شده ها ساعت یازده شب پیدا شدند

بزاز زاده مدیر روابط عمومی هلال احمر استان خوزستان در گفتگوی اختصاصی با رکنا خبر از پیدا شدن هر سه فرد گم شده داد و گفت:«فردی به نام علیرضا نیک باغ به همراه دو فرزندش به منطقه تنگ شیخ کوه علمدار رفته بود و بعد از چند ساعت خبری از آنها نشده بود.با توجه به اینکه احتمال گم شدن آنها می رفت،تیم های جستجو عملیات را برای پیدا کردن ردی از آنها آغاز کردند و بالاخره ساعت یازده شب هر سه نفر پیدا شدند.»

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم اخبار حوادث پدر ساعت مرد جوان جستجو یافتن فیلم ایران عکس زن جوان تهران اخبار تهران زن جوان قتل ویدیو ها هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: ساعت ۸:۱۰ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ با درخواست همراه مصدوم در ارتفاعات هوار مامز تالاجار اشنویه نجاتگران هلال‌احمر اشنویه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار ،نجاتگران به مصدوم حادثه دیده دسترسی پیداکردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت،همچنین انتقال امن به پایین دست،مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

وی درادامه گفت : مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

دیگر خبرها

  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر