Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:52:50 GMT

باورنکردنی؛ زلزله ستاره کره ای در لیگ برتر! (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۱۶۲۷

باورنکردنی؛ زلزله ستاره کره ای در لیگ برتر! (عکس)

سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام موفق شد چهار بار دروازه ساوتهمپتون را باز کند.

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام بعد از شکست در هفته اول مقابل اورتون امروز برابر ساوتهمپتون به برتری 1-5 دست یافت و دو عنصر هجومی اسپرز نمایشی تاریخی ارائه دادند. سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام 4 بار دروازه حریف را باز کرد و هر 4 پاس گل توسط هری کین ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مهاجم انگلیسی اسپرز موفق شد یک بار هم دروازه ساوتهمپتون را باز کند تا روز تاریخی خود را تکمیل کرده باشد.

 

در ثانیه های پایانی نیمه اول بود که پاس مواج هری کین از سمت چپ به سون رسید و این بازیکن در زاویه ای نه چندان مناسب موفق شد با ضربه ای دقیق دروازه ساوتهمپتون را باز کند.

 

 

 

اما در همان ابتدای نیمه دوم بود که این بار پاس عمقی هری کین باعث شد ستاره کره ای در موقعیتی تک به تک قرار گیرد و سون با یک ضربه محکم گل دوم خودش را نیز به ثمر رساند.

 

 

 

این سناریو در دقیقه 64 یک بار دیگر تکرار شد و هری کین باز هم با ارسالی تماشایی باعث شد سون تک به تک شود و این بازیکن باز هم با ضربه ای دقیق خودش و تیمش را سه گله کرد.

 

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 74 این بار ارسال دقیق مهاجم اتگلیسی اسپرز در محوطه به سون رسید و او در زاویه ای متمایل به سمت چپ باز هم دروازه ساوتهمپتون را باز کرد تا روز تاریخی خود را تکمیل کرده باشد.

 

 

در دقیقه 82 این بار خود هری کین دست به کار شد و روی یک موقعیت ریباند و دروازه خالی موفق شد گل پنجم تیمش را وارد دروازه ساوتهمپتون کند.

 

 

حالا هری کین تبدیل به اولین بازیکن بعد از محمد صلاح در سال 2018 برابر واتفورد (4 گل و یک پاس کل) شده که در به ثمر رسیدن 5 گل نقش آفرینی می کند. البته هری کین در سال 2017 مقابل لستر نیز موفق به انجام چنین کاری شده بود. همچنین هری کین تبدیل به اولین بازیکن انگلیسی در تاریخ لیگ برتر شد که در یک مسابقه 4 پاس گل داده است.

تاتنهام سون هیونگ مین هری کین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام سون هیونگ مین هری کین ستاره کره ای موفق شد هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه روبروی لوریان به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-4 شکست دهد و ۳ امتیاز دیگر را هم در این فصل به دست آورد.

امباپه ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و یک پاس گل هم برای عثمان دمبله ارسال کرد که دو گل دیگر پاری سن ژرمن را در این بازی به ثمر رساند.

این ستاره فرانسوی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند موفق شد تعداد گل‌های زده‌اش را به ۴۳ گل برساند و این بدین معناست که او از بهترین رکوردش که به ثمر رساندن ۴۲ گل در فصل 21-2020 بود عبور کرد

این بازیکن در این فصل در ۴۳ بازی در تمامی رقابت‌ها با پیراهن پاری سن ژرمن به میدان رفته و موفق شده ۴۳ گل به ثمر برساند که آماری بسیار درخشان به حساب می‌آید و به نظر می‌رسد که حالا کادر فنی، مدیران و هواداران رئال مادرید بی صبرانه منتظر حضور و درخشش او در این تیم هستند.

دیگر خبرها

  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!