Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@08:22:45 GMT

آرامش و امنیت مطالبه به حق مردم است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۱۶۸۳

آرامش و امنیت مطالبه به حق مردم است

رضایی گفت: آرامش و امنیت مطالبه به حق مردم است و نیروی انتظامی با کسانی که بخواهند امنیت مردم را بر هم بزنند، بدون تعارف و درنگ برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز یکشنبه (۳۰ شهریور) جانشین فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۸ سال دوران دفاع مقدس، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیم بیش از ۱۸۸۰ شهید از جمله استان‌ هایی است که در دفاع از ارزش‌ ها و دستاورد‌های انقلاب پیش قدم بوده و سهم بسیار بالایی در تامین و حفظ امنیت و آرامش کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«قاسم رضایی» با اشاره به اینکه نیروی انتظامی براساس حکم و وظیفه‌ای که دارد در ایجاد آرامش و امنیت مردم جلودار است، اضافه کرد: آرامش و امنیت مطالبه به حق مردم است و نیروی انتظامی با کسانی که بخواهند امنیت مردم را برهم بزنند، بدون تعارف و درنگ برخورد می‌ کند.

رضایی با بیان اینکه کسانی که عنوان‌ هایی برای خودشان قرار داده به عنوان مثال اراذل و اوباش و یا هر عنوانی که آرامش مردم را برهم بزند، خط قرمز نیروی انتظامی است، و با این افراد در هر جایی که باشند به قطع یقین مقتدرانه و بدون اغماض برخورد می‌ شود.

وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته بعضی افراد کلیپ‌ هایی را در فضای مجازی پخش کردند و کار‌هایی را انجام دادند، گفت: این افراد از طریق سیستم‌های فنی، اطلاعات و همکاری خود مردم رصد و دستگیر شدند، الحمدلله در این حوزه دستگاه قضائی به جد پای کار است.

جانشین فرمانده ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی بعد از موضوعات امنیتی با هنجارشکنانی که بخواهند رعب و وحشتی در کوچه، محله و یا بازار ایجاد کنند بدون هیچ مماشاتی برخورد خواهد کرد.

این مقام عالی انتظامی با بیان اینکه اگر کسی با هر وضعیت جسمی که دارد، بخواهد از آن سوء استفاده و یا در جامعه رعب و وحشت ایجاد کند به طور قطع با وی برخورد خواهد شد، گفت: آن دستی که با بالا آوردن قمه و قداره رعب و وحشت ایجاد کند دیگر قادر نخواهد بود حتی یک چوب کبریت را هم در دست بگیرد.

رضایی با اعلام اینکه فرصت برای کسانی که احساس می‌ کنند، می‌ توانند هنجار‌های جامعه را برهم بزنند، تمام شده، تاکید کرد: من به آنها توصیه می‌ کنم تا دیر نشده دست از عنوان‌ های غلط انداز که برای خود انتخاب کرده اند، دست بردارند و به آغوش خانواده خود بازگردند تا در جامعه با آرامش زندگی کنند، و اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت بدانند اگر در جامعه ناهنجاری کنند هیچ جایی نه تنها در میهن عزیز بلکه در ممالک اسلامی هم نخواهند داشت.

وی با عنوان اینکه اگر این افراد حتی یک سوراخ موش هم پیدا کردند و خود را در آن مخفی کنند، آن سوراخ موش تله آنها خواهد بود، افزود: ما هیچ مماشاتی در این قضیه نداریم و افسران، درجه داران و سربازان ما به عنوان یک مجاهد در این راه مجاهدت خواهند کرد.

این مقام ارشد ناجا اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس برهم زنندگان امنیت کسانی همچون عوامل رژیم بعث عراق بودند یا زمانی در قالب منافقان فعالیت می‌کردند و امروز تحت هر عنوانی مانند اراذل و اوباش با اقدامات هنجارشکنانه درصدد برهم زدن امنیت و آرامش جامعه هستند، اما آنها باید بدانند که نیروی انتظامی مجاهدانه در مقابل آنها ایستاده و ادبشان خواهد کرد و این اخطار جدی به کسانی است که دنبال برهم زدن آرامش مردم هستند.

رضایی در پاسخ به سوال خبرنگاران درخصوص موضع گیری‌ های رسانه‌ های معاند در خصوص اقدامات نیروی انتظامی در کشور، گفت: اگر رسانه‌ های معاند بخواهند تعریف و تمجید کنند و یا موضعی بگیرند آن گاه ما باید مطالب آنان را رصد کرده و نقاط قوت خود را در یابیم که چگونه آنها را به واکنش در آورده است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه معاندان از واقعیت‌ها حرفی نمی‌ زنند و فقط فضاسازی منفی می‌ کنند، خاطر نشان کرد: آن کسانی که در این شبکه‌ ها کار می‌ کنند، در مسیر بر هم زدن آرامش مردم و جامعه و سخنگوی بدخواهان این نظام هستند، بنابراین هرگونه عکس العمل آنها نه تنها هیچ تفاوتی برای ما در قضیه نخواهد داشت بلکه در ادامه ما را در راه و هدفی که در پیش گرفته ایم، راسختر می‌ کند.

 

  

  پایان پیام/630

منبع: شبستان

کلیدواژه: جانشین فرمانده ناجا نیروی انتظامی نیروی انتظامی آرامش و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۶ نفر اراذل که اقدام به عربده کشی، شرارت، ضرب‌وجرح و ایجاد رعب وحشت در بین شهروندان در محدوده باقرشهر کردند، خبرداد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ به نارضایتی مردم در این رابطه اشاره و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری 6 شرور و اراذل و اوباش سابقه‌دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه مأموران انتظامی کلانتری 175 باقرشهر، افزود: شروران دستگیر شده که در 48 ساعت گذشته با نزاع و درگیری، عربده‌کشی و ضرب‌وجرح باعث رعب و وحشت در بین مردم شده بودند؛ در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان در محدوده باقرشهر دستگیر و در برابر اقتدار پلیس به زانو درآمدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه دستگیری این شروران باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب شد، گفت: متهمان دستگیر شده که دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت هستند و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری سارقان 300 میلیاردی در اشتهارد

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است