Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:43:50 GMT

خودنمایی طیبی در اولین بازی برای بنفیکا

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۱۷۲۴

فوتسالیست ایرانی بنفیکا در نخستین بازی برای تیم جدیدش موفق شد یک گل بزند و یک پاس گل بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتسال بنفیکا که به تازگی حسین طیبی را به خدمت گرفته و به دنبال حضور موفق در فصل جدید لیگ برتر پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا است، تمرینات آماده‌سازی و بازی‌های تدارکاتی پیش فصل را با حضور بازیکن ایرانی‌اش پشت سر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بنفیکا شب گذشته در سالن اختصاصی خود دیداری دوستانه مقابل دوس لومبوس برگزار کرد که در نهایت با درخشش فوتسالیست ایرانی‌اش موفق به کسب برتری ۴ بر یک شد.

 

حسین طیبی که تنها دو جلسه تمرینی با بنفیکا انجام داده بود، با نظر سرمربی تیمش در این مسابقه تدارکاتی برابر دوس لومبوس به میدان رفت که توانست پاس گل دوم را به روبینهو سانتوس بدهد و گل سوم تیمش را روی پاس در عرض از سمت راست و شوت زمینی به ثمر رساند.

 

این فوتسالیست ایرانی که دو عنوان آقای گلی را در لیگ برتر قزاقستان به همراه غیرت به دست آورده بود، امیدوار است در بنفیکا نیز خوش بدرخشد و در لیگ برتر این کشور که از ۱۰ روز دیگر آغاز می‌شود، روند گلزنی خود را ادامه دهد.

تیم ملی فوتسال حسین طیبی فوتسال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال حسین طیبی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونرهای ایرانی فاتح لیگ قهرمانان اروپا

تیم فوتسال پالما اسپانیا با شکست بارسلونا قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتسال پالما در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا رفت که این دیدار با نتیجه ۵-۱ به سود پالما به پایان رسید و این تیم برای دومین سال متوالی قهرمان اروپا شد.

پالما ابتدا با یک گل عقب افتاد اما در ادامه با توانست دو گل به ثمر برساند و نیمه نخست را برنده به رختکن برود. در نیمه دوم پالما موفق شد ۳ گل را به ثمر برساند تا با پیروزی ۵ بر یک قهرمان اروپا شود.

در این دیدار مسلم اولادقباد برای تیمش دقایقی به میدان رفت اما حسین طیبی این دیدار را به علت مصدومیت از دست داده بود.

دیگر خبرها

  • لژیونرهای ایرانی فاتح لیگ قهرمانان اروپا
  • تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • اولین فرمانده گردان در تیپ ۲۷ محمدرسول الله (ص) که بود؟
  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان
  • یک ایرانی در نیمه نهایی چمپیونز لیگ
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)