Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس با بردن بازی هایش مقابل التعاون به لیگ قهرمانان بازگشت و با برتری برابر الدحیل می تواند سند صدرنشینی اش را امضاء کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سپهر حیدری درباره دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر اظهار داشت:

فکر می‌کنم دو بازی قبلی کامبک پرسپولیس در آسیا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اضافه شدن بازیکنان جدید همه نگران ناهماهنگی تیم بودند، اما هر چه از زمان بازی‌ها گذشت و به نظر من از ابتدای نیمه دوم اولین دیدار با التعاون به بعد، وضعیت پرسپولیس بهتر و بهتر شد.

وی افزود:

اطمینان دارم مقابل الدحیل هماهنگی بازیکنان جدید و قدیم پرسپولیس بیشتر می‌شود. نفرات تازه اضافه شده، بازیکنان باتجربه و باشعوری هستند که خودشان هم دوست دارند هر چه زودتر در این فضا شکل بگیرند. البته بازیکنان قبلی هم به آنها کمک می‌کنند تا هر چه سریع‌تر هماهنگی لازم انجام شود.

مدافع اسبق پرسپولیس تصریح کرد:

انگیزه بین بازیکنان پرسپولیس موج می‌زند و البته آنها و اعضای کادر فنی وحشتناک میل به پیروزی دارند. این موضوع خیلی به پرسپولیس کمک کرده که به مسابقات برگردد و همین امر سبب شد این تیم با بردن دیدارهایش مقابل التعاون به صدر جدول برسد.

حیدری اضافه کرد:

به نظر من پرسپولیس می‌تواند با بردن حریف سند صدرنشینی خود را امضا کند، زیرا تیم‌های الدحیل و التعاون در بازی پایانی گروه مقابل هم قرار می‌گیرند و پرسپولیس با بردن این دیدار صدرنشینی اش را قطعی می کند. مطمئن باشید پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی آسیا است.

وی خاطرنشان کرد:

در سوی مقابل الدحیل واقعا بازیکنان باکیفیتی دارد و اعتقاد دارم نسبت به التعاون قطعا تیم بهتری است، اما مطمئن باشید پرسپولیس هم بازی به بازی بهتر می‌شود. اگر بخواهیم احساس را کنار گذاشته و فوتبالی صحبت کنیم، می‌بینیم بازی اول با دوم عیسی آل کثیر خیلی متفاوت است. میلاد سرلک هم همین وضعیت را دارد. احسان پهلوان در بازی دوم بهتر شد و حامد لک هم در هر دو دیدار شرایط خوبی داشت. حتی سعید آقایی هم در دیدار دوم با التعاون خیلی بهتر بازی کرد و همه این مسائل سبب شد یک موقعیت به حریف ندهیم.

کاپیتان اسبق پرسپولیس اظهار داشت:

به نظر من حتی بشار رسن هم در دیدار اول مقابل التعاون تا حدی با بازیکنان جدید ناهماهنگ بود. مثلثی که بین ترابی، علیپور و بشار وجود داشت از بین رفته و کار این بازیکن سخت شده بود، اما وی در بازی دوم با نفرات کناری‌اش هماهنگ‌تر شد. با وجود قدرت الدحیل شانس برد پرسپولیس را به مراتب بیشتر می‌دانم زیرا این تیم به نظم همیشگی‌اش نزدیک شده است.

حیدری خاطرنشان کرد:

به نظر من پرسپولیس نباید کار را به اما و اگر برساند، زیرا اگر قرار باشد اتفاق بدی مقابل الدحیل برای این تیم رخ بدهد شک نکنید که تیم‌های عربی در بازی آخر با هم لابی می‌کنند. اکنون اختیار پرسپولیس دست خودش است و کافی است این تیم برای صعود خودش باشد. در این حالت هر تیمی در آسیا مقابل پرسپولیس به زانو درمی‌آید.

وی درباره راه مهار بازیکنانی مانند رامین رضائیان و معزعلی در تیم الدحیل گفت:

هر چند یک تیم باید طبق بازی حریف، تاکتیک خودش را در زمین مشخص کند اما پرسپولیس کاملا منظم بازی می‌کند. رامین رضائیان بازیکن پرسپولیس بوده و اکنون هم جزو بهترین‌های الدحیل است، اما سیستم پرسپولیس مقابل تیم‌های مختلف چندان تغییر نکرده است. پرسپولیس همیشه چارچوب مشخصی داشته و فکر می‌کنم بازیکنان خط دفاعی اش این کیفیت را دارند که بن‌بست محکمی مقابل مهاجمان تمام تیم‌های آسیایی ایجاد کنند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس اظهار داشت:

این خط دفاعی پرسپولیس را به فینال آسیا رساند، هر چند رضائیان و معزعلی بازیکنان باکیفیتی هستند اما نباید تنها روی مهار آنها تمرکز کرد. در کل مدافعان پرسپولیس از نفرات تهاجمی الدحیل خیلی باکیفیت‌تر و قوی‌تر هستند.

حیدری درباره شانس بالای پرسپولیس برای صعود در صورت پیروزی مقابل الدحیل توضیح داد:

قطعا همین طور است. من فکر می‌کنم پرسپولیس می‌تواند مانند دیدارهای قبلی با نتیجه یک بر صفر پیروز شود. روی این موضوع شک نکنید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: التعاون عربستان رامین رضاییان سپهر حیدری اسبق پرسپولیس مقابل الدحیل نظر من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند در حال برگزاری است به مصاف قرقیزستان رفت و با نتیجه پر گل ۶ بر یک به پیروزی رسید. به دنبال برتری ازبکستان برابر ویتنام، تیم ملی کشورمان باید جمعه ۷ اردیبهشت در مرحله نیمه نهایی به مصاف ازبکستان برود. شاگردان وحید شمسایی علاوه بر صعود به نیمه نهایی، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب کردند.

در دیدار با قرقیزستان عملکرد خوبی داشتیم

محمد طاهری کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران در گفت و گو با خبرنگار مهر به بررسی وضعیت تیم ملی در این مسابقات پرداخت. این پیشکسوت فوتسال در خصوص دیدار تیم ملی ایران برابر قرقیزستان گفت: در دیدار برابر قرقیزستان نسبت به ۳ دیدار اول بسیار خوب بودیم. در این بازی هم در کارهای دفاعی خیلی عملکرد خوبی داشتیم و هم در جابجایی‌ها و هم در سرعت بازی بسیار بهتر بودیم و در جاهایی که باید نبض بازی را در دست می‌گرفتیم خوب عمل کردیم و مهم‌تر از همه اینکه به این تیم موقعیت گل ندادیم. قرقیزستانی‌ها فوتسال را بلد بودند و تیم دست و پا بسته‌ای نبود. این تیم را تیم خوبی دیدم اما بازیکنان ما خیلی خوب دفاع کردند و توانستیم نتیجه خیلی خوبی بگیریم و امیدوارم همین بازی را برابر ازبکستان هم به نمایش بگذاریم.

ازبکستان تیم خطرناکی است و باید با حوصله بازی کنیم

وی در خصوص تیم ملی ازبکستان گفت: ازبکستان تیمی است که سرمایه گذاری‌های زیادی در فوتسال انجام داده است. یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتسال را جذب کرده و میزبانی جام جهانی را به دست آورده است. این تیم حتی در جام جهانی لیتوانی هم کار را برای ما سخت و کرد و با وجودی که بازیکنان خوبی داشتیم به سختی و با نتیجه ۹ بر ۸ پیروز شدیم و بازی خیلی نزدیکی بود. به نظرم تیم بسیار خوبی است و با حضور «لوپز» تاکتیکی‌تر هم شده است.

وی ادامه داد: بازی سختی در پیش داریم اما اگر بازیکنان ما با همین انرژِی و قدرتی که برابر قرقیزستان بازی کردند به مصاف ازبکستان بروند ازبکستان نمی‌تواند خطری برای ما ایجاد کند. باید با حوصله بازی کنیم و در خط دفاعی کار را برای حریف سخت کنیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال در ادامه گفت: بازیکنان تیم ملی ایران همیشه نشان داده‌اند که هر وقت بازی و شرایط سخت‌تر می‌شود به لحاظ فنی بهتر می‌شوند و امیدوارم بازی بسیار خوبی در پیش داشته باشیم. مسأله‌ای که باید در خصوص ازبکستان به آن توجه کنیم بازی ۵ نفره یا «پاورپلی» این تیم است. احتمالاً در دیدار برابر این تیم ما جلو میفتیم و حریف مجبور به پاورپلی می‌شود و با حضور مربی جدید خود در این زمینه پیشرفت کرده‌اند.

حسن زاده بازیکن بزرگی است

محمد طاهری ادامه داد: همدلی بسیار خوبی در تیم ملی وجود دارد و بازیکنان همه با هم رفیق هستند و از خود گذشتگی دارند. ارتباط بسیار خوبی بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد که نکته بسیار مثبتی در تیم است. اصغر حسن زاده همچون دیگر بازیکنان تیم عملکرد خیلی خوبی داشت. او این سبک ضربات را بارها در تمرینات تکرار کرده بود و وقتی پشت توپ قرار گرفت می‌دانستم که به این شکل پنالتی می‌زند. او بازیکن بزرگ و با تجربه‌ای است که به بهترین شکل در زمین کار رهبری را انجام می‌دهد. همه بازیکنان تیم چه در دروازه، چه در دفاع و چه در حمله تلاش می‌کنند و خوب کار می‌کنند.

خواسته قلبی من صعود افغانستان به جام جهانی است

این کارشناس فوتسال به تیم ملی افغانستان هم اشاره کرد و گفت: خواسته قلبی من این است که افغانستان بتواند به عنوان سهمیه آسیا راهی جام جهانی شود. افغانستان تیم بسیار خوبی است و جوان‌های بسیار خوبی دارد و در آینده حرف‌های زیادی در آینده برای گفتن خواهد داشت. به ۲ دلیل خواسته قلبی من این است که این تیم بتواند به جام جهانی برسد. یکی اینکه هدایت این تیم را مجید مرتضایی برعهده دارد و نکته بعدی اینکه بازیکنان این تیم یا متولد ایران هستند و یا در ایران بزرگ شده اند و به نوعی «بچه محل» های ما هستند و دوست دارم شانس حضور در جام جهانی را از دست ندهند.

وی در پایان برای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی ایران آرزوی موفقیت سلامتی کرد و گفت: منتظریم با بازی‌های درخشانی که انجام می‌دهند جام قهرمانی را با خود به ایران بیاوردند و ما هم همگی به استقبال تیم برویم.

کد خبر 6088132

دیگر خبرها

  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد