Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبشری از اجرای طرح هر کارمند، حامی یک فرزند معنوی با شعار «هیچ فرزندی در سراسر ایران اسلامی از ایتام و محسنین بدون حامی نباشد» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز یکشنبه (۳۰ شهریور) «قباد مبشری» در جلسه ای که در کمیته امداد استان کهگیلویه و بویر احمد در یاسوج تشکیل شد؛ گفت: طرح هر کارمند، حامی یک فرزند معنوی با هدف مشارکت کارکنان دستگاه‌ ها و اداره های دولتی و خصوصی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین نیازمند اجرا می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه دبیرخانه طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی بزودی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد تشکیل می‌شود، افزود: شعار این طرح این است که «هیچ فرزندی از ایتام و محسنین نیازمند در سراسر ایران بدون حامی نباشد».

مبشری با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین از طرح‌ های موفق کمیته امداد در زمینه جلب مشارکت‌ های مردمی است، گفت: در این خصوص طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی، از کارهای مهم و ماندگار در مسیر خدمت‌ رسانی به نیازمندان به‌ ویژه ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد است که امید است با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ های استانی به سرانجام و نتیجه برسد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از ۳۳ هزار کارمند در بخش‌ های دولتی و خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد شاغل هستند، امید است استقبال خوبی در این خصوص انجام گیرد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری اینکه ۵۳۵۶ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای حامی هستند، گفت: در حال حاضر ۲۹۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین این نهاد ۶۰ یتیم و ۲۳۰ فرزند محسنین بدون حامی هستند.
مبشری با بیان اینکه در حال حاضر بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌ شده است و خیران می‌ توانند کمک‌ های خود را مستقیم به‌ حساب فرزند معنوی خود واریز کنند، تاکید کرد: مردم نیکوکار می‌ توانند از طریق سامانه# ۰۷۴*۸۸۷۷* و یا ثبت‌ نام در سایت‌ های اکرام ایتام و محسنین و همچنین مراجعه به دفاتر کمیته امداد، برای حامی شدن و کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.
وی با بیان اینکه امید است که اجرای این طرح سبب حامی دار شدن تمامی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد شود، گفت: از تمامی کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی دعوت می‌ کنیم تا با مشارکت در طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی ایتام و نیازمندان این نهاد را دریابند.
 
 

 

      پایان پیام/630

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد محسنین تحت حمایت ایتام و محسنین کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال

به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری  کمیته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم مقرر شده طرح تابستانه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در سنین 7 تا 18ساله از طریق حوزه اشتغال کمیته مداد استان اجرا شود. روشن در ادامه افزود: بر اساس ماموریتی که رهبری معظم انقلاب در مردادماه 1398 به کمیته امداد محول کردند ، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان با رعایت تکریم مسئولیت اصلی ماست. وی خاطر نشان کرد: توانمندسازی مددجویان الزمات و زیرساخت هایی نیاز دارد که مهمترین آن مهارت آموزی جامعه هدف است. روشن در ادامه افزود ، توانمندسازی خانوارهای مددجو راهبرد اصلی کمیته امداد و مهمترین اولویت این نهاد زمینه سازی برای اشتغالزایی گروه های مختلف مددجویی تحت حمایت  و در نتیجه استقلال معیشتی آنان است. مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ طرح ویژه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال برای 2000 نفر با همکاری سازمان فنی حرفه ای برگزار شده است. وی در پایان خاطر نشان کرد: برای سال جاری نیز 3500 نفر دانش آموز با همکاری سازمان‌های آموزشی از این آموزشها بهره مند خواهند شد.

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان