Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:22:44 GMT

سون هیونگ مین: حیف که بیشتر از پنج گل نزدیم!

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۲۱۶۷

سون هیونگ مین: حیف که بیشتر از پنج گل نزدیم!

سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام خبر از هماهنگی بالا با هری کین بعد از سالهایی متمادی داد.


به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین برابر ساوتهمپتون روزی تاریخی در لیگ برتر را رقم زد و 4 بار روی 4 پاس هری کین موفق به باز کردن دروازه حریف شد. حالا این ستاره کره ای در مصاحبه ای به تمجید از هم تیمی انگلیسی خود پرداخته و هری کین را یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال توصیف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سون هیونگ مین گفت: "من فکر می کنم حالا پنج فصل است که در تاتنهام با هری کین همبازی هستم و حالا ما دیگر نسبت به ویژگی های همدیگر شناخت داریم و البته بی شک هری کین را باید یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال دانست. معمولا اینگونه است که من پاس می دهم و هری کین گل های فوق العاده ای به ثمر می رساند. ما خیلی سخت تلاش می کنیم تا رابطه خوبی داخل و خارج از زمین با یکدیگر داشته باشیم.

 

خیلی مهم بود که لحظاتی قبل از پایان نیمه اول به گل تساوی دست پیدا کنیم. ما در 45 دقیقه نخست نتوانستیم آنگونه که می خواهیم خوب بازی کنیم، اما رسیدن به گل تساوی اهمیت زیادی داشت و باعث شد ما در نیمه دوم با قدرت به میدان بازگردیم. در نیمه دوم نمایش خیلی خوبی ارائه دادیم و متاسفم که بیش از پنج بار نتوانستیم دروازه ساوتهمپتون را باز کنیم."

تاتنهام سون هیونگ مین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام سون هیونگ مین سون هیونگ مین هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌هایی از غرق شدن کشتی تایتانیک

پانزدهم اپریل، درست یکصدو دوازده سال از غرق شدن لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین کشتی زمان خودش که یکی از هول‌ناک‌ترین حادثه‌های دریایی را با مرگ بیش از ۱۵۰۰ مسافر رقم زد، می‌گذرد.

تایتانیک، در سال ۲۰۱۲، صدسال پس از غرق شدنش، به عنوان میراث فرهنگی محافظت شده زیر آب در فهرست جهانی یونسکو ثبت شد.

هرچند حالا پژوهشگران تخمین می‌زنند با باکتری‌هایی که به جان بدنه کشتی افتاده تا سال ۲۰۳۰ بیشتر ماندگار نباشد.

با این وجود سالهاست؛ حتی از زمان ساختن کشتی، که راز‌ها و داستان‌های تایتانیک و مسافرانش همچنان از جذابترین قصه‌های شنیدنی دنیای سفر دریایی است؛ و البته سوژه‌ای برای خلق آثار سینمایی، نوشتاری، مستند و ایجاد جاذبه‌های گردشگری گوناگون و طراحی و برگزاری تور‌های مختلف از ماجراجویی تا عاشقانه!

حالا تایتانیک حتی در آستانه نابودی، همچنان از پس چهره نمادین خود در بیان اختلاف طبقاتی جاودانه تاریخ بشریت، راز‌هایی برای شنیدن دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • تو زیبایی
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • ناگفته‌هایی از غرق شدن کشتی تایتانیک
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • مخالف آشکار دولت رئیسی با تعطیل شدن روز شنبه /از مجلس تعجب می کنیم!
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!