Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@11:31:01 GMT

لیست عجیب الهلال برای بازی با شهرخودرو

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۲۲۸۵

 

 به گزارش مهر، دیدار تیم‌های فوتبال شهرخودرو و الهلال عریستان در حالی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در هفته پنجم از رقابت‌های گروه B لیگ قهرمانا آسیا برگزار می‌شود که بیشتر از ۱۰ بازیکن نماینده عربستان به دلیل ابتلاء به کرونا حق حضور در این مسابقه را کسب نکردند.

همچنین کمیته اجرایی مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ نیز با درخواست تعویق این دیدار مخالفت کرد تا الهلالی ها تنها با ۱۴ بازیکن روانه این دیدار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیست بازیکنان ذخیره الهلال تنها سه بازیکن است که دو نفر از آنها دروازه بان هستند.

مهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو مشهد ترکیب زیر را برای شروع این مسابقه انتخاب کرده است:

محمدجواد کیا، فرشاد فرجی، محمد قاضی، امید منصوری، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی، علی طاهران، اکبر صادقی، روح‌الله سیف‌اللهی، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان.

شایان ذکر است شهرخودرو با چهار شکست متوالی خداحافظی زودهنگامی با رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا داشت و این دیدار برای نماینده فوتبال ایران تشریفاتی است.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!

یعنی هر لحظه‌ای که تصور می‌کنید اینجا نقطه آخر حماسه‌سازی‌های سیاوش یزدانی است، مدافع سپاهان بار دیگر شما را شگفت‌زده می‌کند! بعد از شکست غیرمنتظره الهلال عربستان مقابل العین امارات و ناکامی این تیم در صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، یزدانی با انتشار کامنت «یک- صفر» به هجو این باشگاه پرداخت. چرا؟ چون بعد از اخراجش از زمین در بازی رفت با الهلال، همین اعداد را که تا آن زمان نتیجه بازی بود به هواداران حریف نشان داد و بعد که آنها ۳گل زدند و بردند، کلی طرح طنز در مورد کری‌خوانی سیاوش ساخته شد.

اتفاقی که الان افتاده این است؛ مدافع سپاهان کری‌خوانی شکست‌خورده خودش بعد از اشتباه مرگباری که جلوی الهلال داشته و منجر به حذف سپاهان شد را یادآوری کرده؛ حقیقتا که خوش به سعادتت!

منبع: همشهری‌آنلاین

دیگر خبرها

  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی