Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته تشکیلات جامعه روحانیت مبارز از انتخاب ده عضو جدید در این تشکل سیاسی اصولگرا خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور با اعلام اینکه طبق اساسنامه جدید دفترهای جامعه روحانیت در کشور تشکیل می‌شود، اظهار کرد: شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در ساختار جدید مرکب از هیئت موسس، منتخبان دفترهای دهگانه شهر تهران و منتخبان جامعه روحانیت مبارز استان هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جامعه روحانیت مبارز در تهران بزرگ بر مبنای ساختار جدید شکل گرفت و بر این اساس ابتدا عضو گیری در مناطق تهران آغاز شد و مجمع عمومی مناطق مرکب از اعضای هر منطقه تشکیل و نهایتاً شورای جامعه در هر منطقه با رای مجمع عمومی انتخاب شدند.

موسی‌پور تاکید کرد: شورای هر منطقه منتخبین خود را جهت عضویت در شورای مرکزی به هیئت موسس معرفی کردند. به این ترتیب اعضای جدید جامعه از دفاتر یا مناطق ده گانه جامعه روحانیت مبارز مشخص شدند و اولین جلسه شورای مرکزی طبق ساختار جدید روز سه شنبه این هفته در محل مرکزی دفتر جامعه روحانیت برگزار می‌شود.

مسئول کمیته تشکیلات جامعه روحانیت مبارز همچنین با اشاره به فرآیند تشکیل جامعه روحانیت مبارز در چند استان گفت: انتخاب اعضای شورای مرکزی از طریق انتخابات و با رای اعضای جامعه خواهد بود. فرایند تشکیل جامعه روحانیت مبارز در چند استان کشور به پایان رسیده و در بقیه استان‌ها نیز در حال انجام است.

وی همچنین با اشاره به اسامی اعضای جدید اضافه شده به شورای مرکزی جامعه روحانیت طبق ساختار جدید، گفت: حجج اسلام و المسلمین سیدصدرالدین شریعتی، حسین روحانی نژاد، محمدعلی رضایی خراسانی، غلامعلی شجاع منظری (شجاعی)، محمد مهدی اسلامی، محمدرضا کافی امامی، سید حسن کریمی حسینی، مرتضی چیت سازیان، محمد مطلبی و عبدالعلی ابراهیمی به اعضای شورای مرکزی جامعه روحانیت اضافه شده‌اند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شورای مرکزی جامعه روحانیت جامعه روحانیت مبارز ساختار جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عضو شورای ‌بندر ماهشهر به دلیل تخلفات مالی و اداری

عضو شورای ‌شهر بندر ماهشهر بازداشت شد.

به گزارش ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر از دستگیری یکی از اعضای شورای شهر ماهشهر خبر داد.

مهدی محمدی اظهار کرد: پس از دریافت گزارش اولیه سربازان گمنام امام زمان(عج) مبنی بر اتهام تخلفات مالی یکی از اعضای شورای شهر، دستور قضایی برای پیگیری موضوع صادر و پس از رصد اطلاعاتی و جمع‌آوری ادله لازم، متهم بازداشت و روانه زندان شد.

وی با تاکید بر مبارزه قاطع با فساد اداری، گفت: این دادستانی در عمل به سیاست‌های قوه قضاییه در مبارزه با فساد اداری و مالی مصمم است.

محمدی افزود: هفته گذشته نیز یکی از کارکنان شهرداری بازداشت و قرار تامین متناسب برای وی صادر شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت شهردار مرند با اتهامات مالی

دیگر خبرها

  • معرفی شورای سیاستگذاری هفتمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران
  • یکی از اعضای شورای شهر بندر ماهشهر بازداشت شد
  • بازداشت عضو شورای ‌بندر ماهشهر
  • بازداشت عضو شورای ‌بندر ماهشهر به دلیل تخلفات مالی و اداری
  • عضو شورای ‌این شهر بازداشت شد
  • ساختار هیأت امنای محلات تهران شبیه فعالیت شورایاری‌هاست/حضورنهادهای فعال محلات در هیأت‌های امنا
  • کنایه تند روزنامه جمهوری اسلامی به مهدی نصیری
  • بازگشت شاخص‌های پولی به پیش از تحریم
  • معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد