Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:59:55 GMT

سیروس پورموسوی سرمربی تیم نفت آبادان شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۲۵۰۱

سیروس پورموسوی سرمربی تیم نفت آبادان شد

محمود شاملی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با تصمیم اعضای هیات مدیره پورموسوی در فصل آینده لیگ برتر هدایت تیم صنعت‌نفت را در لیگ برتر بر عهده خواهد داشت.

وی افزود: اعضای هیات مدیره باشگاه امروز شرایط سه گزینه‌ برای هدایت نفت را مورد بررسی قرار دادند که در پایان پورموسوی به عنوان گزینه نهایی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: پورموسوی از مربیان خوزستانی است که شناخت لازم از تیم صنعت‌نفت و شرایط حاکم بر این تیم را دارد.

شاملی ادامه داد: از فردا باشگاه صنعت نفت آبادان برای جذب بازیکنان مورد نظر پورموسوی اقدام خواهد کرد تا تمرینات برای آماده‌سازی لیگ برتر آغاز شود.

سید سیروس پورموسوی سابقه مربیگری در تیم های فولاد خوزستان، استقلال خوزستان، پارس جنوبی جم و تیم ملی جوانان را در کارنامه دارد.

برچسب‌ها فوتبال صنعت نفت آبادان خوزستان لیگ برتر فوتبال آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال صنعت نفت آبادان خوزستان لیگ برتر فوتبال آبادان فوتبال صنعت نفت آبادان خوزستان لیگ برتر فوتبال آبادان اخبار کنکور نفت آبادان صنعت نفت لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، سید محمد شروین اسبقیان روز چهارشنبه در مراسم واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: امروز نگرانی هواداران برطرف شد و ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس خصوصی شدند. از دولت محترم، ریاست محترم جمهور، وزرای وزارت ورزش و جوانان، اقتصاد و دارایی و همچنین از سازمان خصوصی سازی قدرانی و از ریاست فدراسیون فوتبال، مدیران ۲ باشگاه نیز که برای محقق شدن این موضوع تلاش کردند تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: تکلیف هیات مدیره و مدیریت را شرکت‌ها مشخص خواهند کرد، وزارت ورزش هم حمایت و نظارت را بر روند اداره این باشگاه‌ها خواهد داشت. نه تنها دو باشگاه بزرگ بلکه یکی از وظایف وزارت ورزش نظارت بر عملکرد تمام باشگاه‌هاست.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی