Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:11:38 GMT

تیم والیبال پیکان مقابل شهرداری ارومیه به زانو درآمد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۲۵۰۴

تیم والیبال پیکان مقابل شهرداری ارومیه به زانو درآمد

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز یکشنبه ۳۰ شهریور ماه با برگزاری هفت دیدار به میزبانی شهرهای مختلف دنبال شد.

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته سوم، تیم شهرداری ارومیه در سالن غدیر میزبان تیم پیکان تهران بود که در پایان موفق شد میهمان خود را سه بر یک با شکست بدرقه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان پیمان اکبری موفق شدند ست‌های اول، سوم و چهارم این دیدار را در امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۱ از آن خود کنند و تنها در ست دوم ۲۵ بر ۱۹ مغلوب شاگردان ترکاشوند شدند.

هفته چهارم این رقابت‌ها روز چهارشنبه دوم مهرماه از سر گرفته خواهد شد و تیم شهرداری ارومیه در سالن غدیر پذیرای فولاد سیرجان خواهد بود.

کد خبر 5028662

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال تیم شهرداری ارومیه لیگ برتر والیبال ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن

آتیلا حجازی درباره بازی با ذوب آهن و پیکان صحبت کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در رابطه با دیدار هفته پایانی استقلال با پیکان بهترین راهکار انتخاب خواهد شد.

آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت:

امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال - ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به‌عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران به انجام خواهد رسید، گفت:

در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد
  • امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن