Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بینش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران برنامه‌های کانون به مناسبت چهلمین سالروز دفاع مقدس را تشریح و خاطرنشان کرد: محتوای فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان همیشه در ذهن و زبان آنان ماندگار است و بر همین مبنا، باید در محتوا و همچنین در شکل و قالب اجرا نهایت دقت و ظرافت را به کار برد تا مفاهیمی مانند ایثار و از خود گذشتگی و خودباوری و دیگر مفاهیم مرتبط با فرهنگ دفاع مقدس به نحوی اثرگذار برای کودکان و نوجوانان تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی با اشاره به پیش بینی فعالیت‌های متنوع و متعدد فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان در بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس تاکید کرد: از ابتدای سال جاری در برنامه‌هایی نظیر بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر، روز جهانی قدس، سالروز ارتحال حضرت امام (ره)، هفته دولت و ایام محرم، انتقال مفاهیم دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تجلیل از ایثارگران و آزادگان مورد توجه بوده است.

وی تولید محتواهای با موضوع دفاع مقدس و ارائه در فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، معرفی وقایع و رویدادهای دفاع مقدس از طریق فعالیت‌هائی نظیر نشریه نگاری معرفی کتاب قصه‌گوئی، شعرخوانی، انتشار فراخوان هنری و ادبی «ما قوی هستیم»، خاطره‌گوئی ایثارگران و جانبازان و آزادگان عزیز در جمع کودکان و نوجوانان و مربیان، رونمائی از کتاب  «قصه های سردار»  تجلیل از تعدادی از کادر درمانی استان که همه در ایام دفاع مقدس و نیز در دوران کرونائی مظهر ایثار و از خودگذشتگی هستند را از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌هایی عنوان کرد که در هفته دفاع مقدس برای مخاطبان کودک و نوجوان استان برگزار خواهد شد.

بینش حضور در نمایشگاه استانی هفته دفاع مقدس و شرکت مربیان و اعضای مراکز کانون در مراسم عطر افشانی گلزار شهدا و ادای احترام به به خانواده‌های معظم شهدا به ویژه شهدای نوجوان را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به همین مناسبت اعلام کرد.

برچسب‌ها دفاع مقدس تبریز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس تبریز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان دفاع مقدس تبریز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان اخبار کنکور کودکان و نوجوانان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است

امیر سرتیپ دادرس، گفت: آنچه امروز در دستان نظام اسلامی وجود دارد، همرده با آخرین دستاوردهای فنی - مهندسی کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی بوده و لازم است تا این برتری در حوزه‌ جنگ سخت را با بهره‌گیری از مهارت‌های نیروهای انسانی و قدرت نرم جوانان کشور، به موفقیت دوچندان بدل کرد.

به گزارش ایسنا،‌ امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، با حضور در آیین افتتاحیه بیست و ششمین دوره‌ هیات معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، ضمن ابراز مسرت از حضور دانشجویان دانشگاه‌های افسری در این دوره‌ هیات معارف جنگ، گفت: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند «دوران هشت سال دفاع مقدس، دانشگاه انسان‌سازی بود»؛ بدین معنا که تمامی آحاد جامعه، با هر رنگ و جنسیتی، از هر قومیت و گویشی، برای پاسداری از آب و خاک میهن اسلامی خود به پا خاسته و با وجود تمام تفاوت‌های رفتاری و زیستی، از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: تبدیل شدن به انسان‌هایی وارسته و متعالی برای حراست از آب و خاک کشور و عبور از کسوت‌ها و تعلقات دنیوی و دست یافتن به صفات و نشانه‌های الهی بر روی زمین، رسیدن به تجرد معنوی که افراد را به اصل خود نزدیک‌تر کرده تا به پاسداشت ارزش‌ها و هنجارهای ناب انقلاب اسلامی پرداخته و از این رهگذر بتوان در مقابل هر دشمنی از شرق تا غرب عالم ایستادگی کرد، همان مراد و منظوری است که امام خمینی (ره) از دانشگاه بودن جنگ و دوران هشت سال دفاع مقدس مد نظر داشتند.

امیر سرتیپ دادرس با تأکید بر توأمانی شناخت گذشته برای نیل به موفقیت در آینده، اظهار کرد: همکاری و تعامل میان تمام افراد دست‌اندرکار و نیز ایستادگی به پای ارزش‌ها و اصول بنیادین نظام اسلامی، با وجود انواع هجمه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، اصلی است که می‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل هرگونه توطئه، تحمیل یا تغییر ارزش‌های غیرمرتبط با اسلام ناب محمدی رهایی بخشد.

وی حضور مؤثر در فضای مجازی را برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و تقویت بنیه‌های انقلابی ضروری دانسته و تصریح کرد: با حضور در عرصه‌ فضای مجازی می‌توان ضمن برخورداری از آخرین اطلاعات، در راه دفاع و حفاظت از ارزش‌های والای هشت سال دفاع مقدس نیز کوشش کرد تا بدین ترتیب بتوان با تقویت اعتقادات و تکیه بر ارزش‌هایی که در دوران جنگ تحمیلی، سبب برتری ما بر دشمنان شده‌اند، برای روزها و حوادث آتی نیز آمادگی و بصیرت خود را حفظ کنیم.

امیر سرتیپ دادرس در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که امروز در دستان نظام اسلامی وجود دارد، همرده با آخرین دستاوردهای فنی- مهندسی کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی بوده و لازم است تا این برتری در حوزه‌ جنگ سخت را با بهره‌گیری از مهارت‌های نیروهای انسانی و قدرت نرم جوانان کشور، به موفقیت دوچندان بدل کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری