Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از نمایندگان پارلمان کویت وزیر خارجه این کشور را درباره اظهارات اخیر رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر وجود نوعی توافق یا تمایل از سوی کویت برای عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی مورد سوال قرار دارد.

به گزارش قدس آنلاین، به نوشته روزنامه الرأی کویت، محمد الدلال، نماینده پارلمان کویت گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در چند روز گذشته اظهاراتی داشته که در آنها به وجود توافق‌هایی با کشور کویت در زمینه عادی‌سازی با رژیم اشغالگر صهیونیستی اشاره کرد، این اظهارات پس از دیدار یک هیئت کویتی با ترامپ بیان شدند، در آن دیدار به امیر کویت یک نشان عالی آمریکا اعطا شد، با توجه به خطری که از اظهارات ترامپ احساس شد، به ویژه اینکه با سیاست رسمی و مثبت کویت و موضعگیری پارلمان و مردم این کشور در مخالفت با اشغالگری و یا عادی‌سازی تعارض دارد، اکنون این سوال مطرح است که واقعیت اظهارات اخیر رئیس جمهوری آمریکا درباره وجود نوعی توافق و یا تمایل از سوی کویت برای عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی چیست و آیا با مسؤولان آمریکا برای درک علت بیان چنین مساله‌ای از سوی رئیس جمهوری این کشور تماسی گرفته شده است؟ و آیا پس از این اظهارات ترامپ، قصد کویت برای عادی‌سازی با رژیم اشغالگر رسما تکذیب شده است؟

این نماینده پارلمان کویت در ادامه گفت: یک هیئت به نمایندگی از کویت به آمریکا سفر کرد تا نشان ویژه‌ای را که به امیر کویت اعطا شده بود، در حضور تعدادی از مسؤولان وزارت خارجه آمریکا دریافت کند، حقیقت آنچه مسؤولان این وزارتخانه از گفت‌وگو درباره مساله عادی‌سازی نقل کرده‌اند، چیست؟ و دقیقا واکنش رسمی هیئت کویت به پیشنهاد مطرح شده از سوی آمریکا چه بوده است؟ و آیا این هیئت اجازه گفت‌وگو و مذاکره درباره مساله عادی‌سازی داشته است یا خیر؟

این نماینده پارلمان کویت در پایان این سوال را مطرح کرد که دلایل خودداری وزارت خارجه کویت از صدور بیانیه‌ای رسمی درباره اظهارات رئیس جمهوری آمریکا که آشکارا تلاش می‌کند کویت را در خطر عادی‌سازی با رژیم اشغالگر قرار دهد، کدامند و این بیانیه چه زمانی منتشر خواهد شد؟

منبع: خبرگزاری ایسنا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استیضاح کویت اسرائیل رئیس جمهوری آمریکا عادی سازی با رژیم پارلمان کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است

به گزارش جماران؛ حسین امیرعبداللهیان نوشت: ‌سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسراییل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.

این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است.

در پی نسل‌کشی دهها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، بویژه پس از کشف گورهای دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسراییل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسراییل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد.

 

دیگر خبرها

  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت