Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:26:40 GMT

ادامه بررسی طرح تعالی خانواده در کمیسیون فرهنگی مجلس

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۲۷۹۰

ادامه بررسی طرح تعالی خانواده در کمیسیون فرهنگی مجلس

نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: در ادامه بررسی های طرح جمعیت و تعالی خانواده نشست مشترکی را با سازمان ها و نهادهای متعهد و مسئول طرح آغار کردیم که امروز هم از سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت و درمان در کمیسیون حضور پیدا کردند.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به ادامه بررسی ها بر سر طرح جمعیت و تعالی خانواده پرداختیم، از آن جا که هر طرحی نیازمند قوام و دوام دارد، این قوام و دوام به آن است که سازمان ها و مراکز مسئول حامی در طرح که به مباحث طرح توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر همین اساس نشست مشترکی را با سازمان ها و نهادهای متعهد و مسئول در این طرح آغار کردیم که امروز هم از سازمان تامین اجتماعی و  وزارت بهداشت و درمان در کمیسیون حضور پیدا کردند،بحث های مرتبط با این دومجموعه مورد بررسی قرار گرفت و بخش های زیادی از مباحث مورد توافق طرفین بود اما مباحثی نیاز به اصلاحات داشت که به کمیته خانواده کمیسیون ارجاع شد.

نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: کماکان این روند بررسی ها ادامه دارد، مقرر شده است تا در چندین جلسه گفت و گو و تبادل نظر با سازمان و نهاد های مرتبط با طرح را ادامه بدهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كميسيون فرهنگي کمیسیون فرهنگی مجلس بررسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

حبیب‌زاده که در این جلسه حاضر بوده، در ادامه به آنچه در این جلسه اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: «آنچه بوده توضیحات اینجانب درباره اعتقادم به مدیریت آقای قالیباف بوده که آقای غضنفری در این میان از آن مقام محترم اجرایی درخواست کرد که درباره عدم تصویب طرح صیانت و فضای مجازی از رئیس محترم مجلس سوال کند، من یک سرباز حضرت آقا و فردی بدون وابستگی به هیچ جریانی هستم و آقای غضنفری را هم فردی دلسوز دیدم، اما روایت ایشان صحیح نیست».

این نماینده منتخب مجلس دوازدهم در پایان تصریح کرد: «در آن جلسه آن مسئول مربوطه از آقای غضنفری مدارکش را گرفت و کار‌های کارت تردد ایشان به مجلس را برایش انجام داد و خیلی هم احترامش کرد و حرف‌های وعده مالی و کمیسیون غیرواقعی هست، در آستانه آغاز کار مجلس دوازدهم بدون حاشیه‌ها باید دنبال خدمت بی منت به مردم و فداکاری برای انقلاب و مردم باشیم».

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق