Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: ما باید به سیرت جنگ، ایثارگری، تبعیت پذیری و آنچه که مردم را به صحنه دفاع مقدس آورد، بپردازیم.

به گزارش قدس آنلاین، سردار نظری در جلسه قرارگاه رسانه ای خراسان رضوی که در آستانه هفته دفاعپرداختن به ایثارگری ها و تبعیت پذیری ها در دفاع مقدس ضروری است مقدس برگزار شد، همه توفیقات انقلاب را مرهون دوران دفاع مقدس دانست و افزود: مبنا همیشه فرهنگ است ولی اولویت ها اقتصاد است؛ نباید مبنا را فدای اولویت کرد و از طرفی به خاطر مبنا هم نباید اولویتها را کنار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در مسایل اساسی باید در عین کثرت، وحدت داشته باشیم و موضوعات را اولویت بندی و برای اولویتها، دستور کار و استراتژی پیش بینی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی هم در این جلسه گفت: دستگاه های فرهنگی وظیفه دارند رشادت های دفاع مقدس را به شکل های گوناگون، براساس فهم مخاطب با ابزارهای نوین، زبان زیبایی شناسانه و صورتبندی های متفاوت، تبیین کنند.

دکتر جعفر مروارید با اشاره به حضور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در نمایشگاه استانی دستاوردهای چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: آن چیز که در این نمایشگاه ماندگار خواهد بود آن است که با کمک اصحاب رسانه، برنامه ریزی برای یک برنامه محوری و سالیانه صورت گیرد.

وی ادامه داد: این کار نیازمند یک اتاق فکر و کارگروه بین دستگاهی بدون تکلف های اداری است که بتواند آن فرهنگ سازی و وحدت براساس ارزش های مشترک را برای نسل جوان تبیین کند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای فرهنگی، اجتماعی و دینی مساجد در حاشیه شهر گفت: مساجد از دیرباز، پایگاه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و عدالت جویی در محلات بودند و هنوز هم می توانند این نقش را به عنوان نقطه اتصال و هویت هر محله احیا کنند؛ بنابراین پیشنهاد می شود سرمایه گذاری برای استفاده از این ظرفیت و کانون های فرهنگی و هنری با نگاه فرهنگی، هنری، آموزش بخشی، فرهنگ سازی و گسترش ارزش های دینی مدنظر قرار گیرد .

در جلسه قرارگاه رسانه ای خراسان رضوی، محسن نصرپور مدیرکل صداوسیمای مرکز خراسان رضوی و مدیران رسانه های خراسان رضوی هم حضور داشتند

منبع: صداوسیما

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرمانده سپاه امام رضا ع ایثارگری دفاع مقدس قرارگاه رسانه ای خراسان رضوی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

دیگر خبرها

  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • گزارشی از نکوداشت مختومقلی فراغی؛ شاعری که وحدت‌بخش بود
  • دزفول، دارای خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیق