Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: موفقیت امروز  دیپلماسی کشورمان با حمایت اعضای شورای امنیت از  برجام و ایستادگی در مقابل زورگویی امریکا،  یاد و خاطره گفتگوی تمدنها  بعنوان ابزار موثر چند جانبه گرایی  را  زنده کرد. انوقت  هم با تصویب این روز در سازمان ملل، امریکا منزوی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی همچنین در توییتی دیگر به نقل از سید محمد خاتمی  نوشت: ««اگر گفت‌وگوی میان تمدن‌ها بخواهد سرفصل تازه‌ای در جهان و جامعهٔ امروز باشد باید فراتر از بردباری سلبی، درهم‌نگری و همکاری ایجابی بکوشد. در واقع دیگران را نباید فقط تحمل کرد، بلکه باید با دیگران کار کرد.-سید محمد خاتمی»

 

اخبار مرتبط یکی از ابتکارهای ایران گفت و گوی تمدن ها است انتقاد خانیکی از عقب ماندن ایران از دیگر کشورها در پیشبرد ایده گفت و گوی تمدن ها مصائب خاتمی در ایران معاصر؛ بنیان گذار گفت و گوی تمدن ها در جهان، چگونه توسط ستیزه جویان در ایران محدود شده است؟ مرکز بین المللی گفت و گوی تمدنها به ایفای نقش تاریخی بپردازد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا سید محمد خاتمی معصومه ابتکار گفت و گوی تمدن ها سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی گفت و گوی تمدن تمدن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال

گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال

دیگر خبرها

  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان به دانشگاه تهران اعطا شد
  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان یونسکو به دانشگاه تهران اعطا شد
  • با دیپلماسی فعال منطقه‌ای ایران خط لوله صلح با وجود کارشکنی آمریکا در حال ساخته شدن است
  • کیومرث صابری؛ چگونه «گل‌آقا» و بعد «گل‌آقای ملت ایران» شد؟/ "بنویسید خاتمی، بخوانید ناطق"؛ ناراستی که راست تلقی شد!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۰ اردیبهشت
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
  • پیشگویی ترسناک نوستراداموس زنده جهان؛ منتظر تاریکی مطلق باشیـد!
  • معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود و دیگران تلاش کند