Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-05-07@05:26:26 GMT

همکاری‌های هلدینگ خلیج‌فارس و بانک ملت افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۳۴۱۱

همکاری‌های هلدینگ خلیج‌فارس و بانک ملت افزایش می‌یابد

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و بانک ملت با هدف ارتقای سطح همکاری‌ها، تفاهم‌نامه‌ همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بر اساس این تفاهم‌نامه که بین محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت و جعفر ربیعی، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس امضا شد، سطح همکاری‌های متقابل در زمینه‌های اعتباری و گشایش اعتبارات اسنادی افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر ربیعی، مدیر عامل هلدینگ خلیج‌فارس در آیین امضای این تفاهم‌نامه همکاری از بانک ملت به عنوان یکی از بزرگترین و مهم‌ترین بانک‌های تجاری کشور نام برد و گفت: ارتباط بین هلدینگ خلیج‌فارس و بانک ملت همیشه بر اساس رابطه بُرد-بُرد بوده و تجربیات گذشته نیز نشان می‌دهد که پرونده‌های اعتباری پتروشیمی‌ها کمترین مطالبات را در سیستم بانکی کشور ایجاد کرده است.

محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت نیز در آیین امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به این نکته که هلدینگ خلیج‌فارس یکی از مشتریان مهم و راهبردی بانک است، تاکید کرد: بانک ملت تمایل دارد همچنان به عنوان بانک نخست هلدینگ خلیج فارس به همکاری‌های خود با این پتروشیمی بزرگ کشور ادامه دهد.

وی با بیان اینکه در امضای هرگونه تفاهم‌نامه بین دو طرف باید مقررات و دستورعمل‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران رعایت شود، تصریح کرد: بانک ملت همواره در تعامل با مشتریان ارزنده خود انعطاف‌پذیری کامل را از خود نشان داده است و همکاری‌های بانک ملت با حوزه انرژی و نفت و گاز کشور سابقه‌ای طولانی و درخشانی دارد.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت هلدینگ خلیج فارس شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس امضا تفاهم نامه بانک ملت تفاهم نامه خلیج فارس بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت

ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: صبح امروز پدیده سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی و در بعدازظهر افزایش باد همراه با غبارمحلی و دریا نسبتا مواج خواهد شد.

مرضیه سی‌سی پور گفت: امروز صبح وضعیت جوی و دریایی آرام و در بعدازظهر ناپایداری جوی و دریایی پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: سرعت باد در تنگه هرمز و بخش‌هایی از خلیج فارس به محدوده ۴۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و ارتفاع امواج دریا را تا محدوده یک متر و نیم خواهد رساند.

سی سی پور افزود: توصیه می‌شود در این مدت شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناورها در نظر گرفته شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: این شرایط بعدازظهر روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و از بعدازظهر چهارشنبه بر شدت این بادها در مناطق دریایی افزوده خواهد شد.

سی سی پور گفت: آسمان بیشتر نقاط استان صاف و در برخی مناطق دریایی و ارتفاعات گاهی گذر ابر پیش بینی می‌شود و از لحاظ دمایی نیز در روزهای آینده روند افزایشی دمای بیشینه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی