Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های چلسی و لیورپول از ساعت ۲۰ در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلستان در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم رفتند که در پایان قرمزهای بندرنشین موفق شدند میزبان لندنی خود را با نتیجه ۲ برصفر شکست دهند.

شاگردان یورگن کلوپ در حالی به دومین پیروزی خود دست پیدا کردند و ۶ امتیازی شدند که مهمترین اتفاق نیمه اول اخراج دقیقه ۴۵ آندریاس کریستنسن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع دانمارکی چلسی روی مانه در موقعیت مسلم گلزنی خطا کرد و از زمین بیرون رفت تا تیمش یک نیمه کامل با یک یار کمتر بازی کند.

سرخپوشان هم قدر این موهبت را دانستند و با درخشش سادیو مانه به حریف تاختند. ستاره سنگالی لیورپول در دقایق ۵۰ و ۵۴ موفق شد برای تیمش گلزنی کند. گل اول روی یک کار گروهی و ارسال فیرمینو و ضربه سر به دست آمد اما گل دوم روی اشتباه مهلک کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی آبی‌ها رقم خورد و مانه با یک توپژیری دروازه را باز کرد تا فاصله ۲ برابر شود.

در ادامه و در دقیقه ۷۵ تیمو ورنر پنالتی گرفت. پنالتی که تیاگو آلکانتارا در اولین بازی رسمی خودش برای لیورپول مرتکب آن شد. با این وجود این پنالتی تبدیل به گل نشد. ضربه جورجینیوی پنالتی‌زن توسط آلیسون گرفته شد تا تفاوت دروازه‌بان‌های دو تیم هم مشخص شود. یکی گل دوم را تقدیم دیگری کرد و آن یکی مانع از گلزنی حریف شد.

با نتیجه‌ای که به دست آمد چلسی خیلی زود نخستین باخت خود را تجربه کرد و سه امتیازی ماند اما لیورپول بعد از لیدز، چلسی را هم شکست داد تا با ۶ امتیاز به صدر جدول برود و بعد از اورتون و آرسنال، موقتا در رده سوم قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیورپول چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی میزبان ولورهمپتون بود. شاگردان پپ گواردیولا در نیمه اول به پیروزی ۳-۰ رسیدند و در ۴۵ دقیقه دوم هم یک گل دیگر به ثمر رساندند تا به پیروزی ۴-۱ برسند.

طبق انتظار بازی با برتری سیتی شروع شد. پس از دقایقی حفظ توپ، در دقیقه ۱۰ پاس برناردو سیلوا در مقابل دروازه به یوشکو گواردیول رسید. او قبل از شوت‌زنی توسط مدافع ولورهمپتون سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. دو دقیقه بعد ارلینگ هالند پشت توپ ایستاد و بازی را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۱۸ سانتر برناردو سیلوا به روی دروازه با ضربه سر هالند می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دروازه‌بان به خوبی آن را دفع کرد.

در ادامه این منچستر سیتی بود که بازی را در اختیار داشت اما موقعیت جدی‌ای خلق نکردند تا اینکه در دقیقه ۳۵ سانتر عالی رودری به روی دروازه با ضربه سر عالی هالند وارد دروازه شد.

برتری سیتی در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد. پس از خطای نلسون سمدو بر روی هالند، داور باز هم به سود سیتی پنالتی گرفت و ستاره نروژی خط حمله با گل کردن این پنالتی موفق به ثبت هت‌تریک شد.

نیمه دوم با گل ولوز آغاز شد. در دقیقه ۵۳ سانتر بلگراد به روی دروازه را ادرسون به‌صورت ناقص دفع کرد اما در ادامه هوانگ به توپ رسید و دروازه را باز کرد.

ثانیه‌هایی بعد هالند به خوبی پاسخ این گل را داد. پاس بلند فودن از زمین خودی به ستاره نروژی رسید و او توانست پس از ورود به سمت راست محوطه جریمه، با یک ضربه فنی زیبا دروازه را باز کند.

در دقیقه ۶۰ هالند فرصت زدن گل پنجم را هم داشت. جایی که پاس گواردیول در محوطه جریمه به او رسید اما ضربه‌اش را دروازه‌بان دفع کرد.

در ادامه سیتی به حملاتش ادامه داد. در دقیقه ۷۰ شوت خطرناک سیلوا از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از این حمله سیتی به مدیریت بازی پرداخت و خبری از موقعیت دیگری نبود تا اینکه در دقیقه ۸۵ رودری با پاسی از پشت محوطه آلوارز را در سمت چپ به توپ رساند و مهاجم آرژانتینی به راحتی دروازه ولورهمپتون را باز کرد.

در دقایق پایانی همچنان سیتی صاحب توپ و میدان بود و موفق به خلق چند حمله ناقص هم شد اما گل دیگری به ثمر نرسید و بازی با نتیجه ۵-۱ خاتمه یافت.

سیتی با این پیروزی به امتیاز ۸۲ رسید و با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال ۸۳ امتیازی، در جایگاه دوم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • چلسی ۲ - تاتنهام صفر ؛ پیروزی آبی‌های لندن در استمفوردبریج
  • چلسی - تاتنهام؛ ترکیب رسمی
  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه
  • راز محبوبیت کریستیانو رونالدو