Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال برایتون در روزی که علیرضا جهانبخش را در ترکیب اصلی نداشت با سه گل از سد میزبان خود نیوکاسل گذشت.

تیم‌های نیوکاسل یونایتد و برایتون اند هوو آلبیون امروز در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه سنت جیمز پارک به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میهمان موفق شد دست به کار بزرگی بزند و میزبان خود را با نتیجه پرگل سه بر صفر در هم بکوبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراهام پاتر در این دیدار علی‌رغم درخشش جهانبخش در بازی چند روز قبل در جام اتحادیه بازهم این ملی‌پوش ایرانی را روی نیمکت نشانده بود. با این وجود آبی‌سفیدها از همان ابتدا سوار بر بازی بودند. نیل ماوپی در دقایق چهار و هفت ۲ گل به ثمر رساند که اولی از روی نقطه پنالتی بود. این بازیکن در دقیقه ۸۳ هم یک پاس گل به آرون کانولی داد تا برتری درخشان برایتون تکمیل شود. جهانبخش در دقیقه ۹۰ به جای کانولی وارد زمین شد تا حدود سه دقیقه در میدان حضور داشته باشد.

با این نتیجه نخستین برد فصل برای شاگردان پاتر به دست آمد و نیوکاسل هم بعد از شکست وستهم در هفته نخست این بار در خانه باخت تلخی را تجربه کرد./ ایرنا

بیشتر بخوانید:

سرمربی برایتون: جهانبخش قوی‌تر شد و پیشرفت کرد؛ او را دوست دارم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری خارج از خانه و مهم مقابل خیرونا متحمل شکست ۴-۲ شد. این نتیجه به معنای قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بود و سفیدپوشان پس از پیروزی ۳-۰ برابر کادیز و باخت امشب بارسا، قهرمان لالیگا شدند.

در این بازی ابتدا بارسلونا با گل آندریاس کریستنسن به برتری رسید اما ثانیه‌هایی بعد آرتم دووبیک بازی را مساوی کرد. با اینکه روبرت لواندوفسکی در ثانیه‌های پایانی نیمه اول دوباره بازی را به برتری رساند، اما در نیمه دوم خیرونا با زدن سه گل به پیروزی ۴-۲ رسید.

سرخی روبرتو که نزدیک به تمدید قراردادش با بارسلوناست، ۷۹ دقیقه در این بازی حضور داشت و عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشت. او پس از بازی درباره شکست امشب گفت:«تیم خوب بازی می‌کرد تا اینکه نتیجه ۲-۲ شد. من عصبانی هستم چون آن گل روی اشتباه من بود. مسئول شکست من هستم. از همه عذرخواهی می‌کنم.»

او سپس درباره احتمال نایب قهرمانی در پایان فصل گفت:«متاسفانه دیگر دست خودمان نیست. فقط باید همه بازی‌هایمان را ببریم و منتظر باشیم که خیرونا امتیاز از دست دهد.»

ستاره اسپانیایی بارسا در پاسخ به سوالی درباره عملکرد کلی تیم در بازی امشب هم گفت:«ما مستحق باخت نبودیم. ما بازی را کنترل کرده بودیم، توپ را در اختیار داشتیم. اما پس از مساوی شدن بازی اعتمادبه‌نفس آنها بیشتر شد و ما نابود شدیم.»

دیگر خبرها

  • بارش برف و کولاک همراه با مه غلیظ در ژالانه
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • ببینید | رونالدو آتش به پا کرد؛ کولاک جدید کریس با لباس النصر
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!