Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@23:13:48 GMT

وجود بار ترافیکی شدید در مرکز شاهرود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۴۰۵۲

وجود بار ترافیکی شدید در مرکز شاهرود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه وجود چنین شهرک‌هایی با امکانات مناسب نظیر پارکینگ می‌تواند اجرا شود، افزود: امروز می‌بایست در حوزه شهری مدیریت مناسب صورت گیرد تا این بار ترافیکی شدید در مرکز شهر کاهش یابد.

او بابیان اینکه کرونا نباید بهانه عقب‌افتادگی درروند اجرای پروژه‌های عمرانی شهر‌ها شود، افزود: این مهم به صورت واضع در بحث مدیریت امور شهری و پروژه‌های عمرانی در شهر شاهرود قابل مشاهده است که باید رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخری ضمن بیان اینکه ابلاغ طرح جامع شاهرود پس از ۱۰ سال می‌تواند در اقتصاد این شهر اثرگذار باشد، تصریح کرد: در بحث اعتبار‌های مالیات بر ارزش‌افزوده، بالغ‌بر چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در بحث اعتبارات ماده ۲۳ نیز ۸۲۰ میلیون تومان به این شهرستان اختصاص یافت.

معاون عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه شهرداران باید در القا سلامت به جامعه در چنین شرایط حساس که درگیر کرونا است، تلاش کند، افزود: بحث تبلیغات محیطی، فرهنگ‌سازی و موج سازی برای پیشگیری و مقابله با کرونا الزامی است چراکه در شرایط جنگی قرار داریم که رزمندگان آن کادر درمان و نیرو‌های شهرداری هستند لذا می‌طلبد تا در این حوزه مدیریت لازم صورت گیرد.

او با تاکید بر اینکه وظیفه شهرداران ما، القا سلامت به جامعه است، تاکید داشت: شهرداران همراه و در کنار کادر درمانی و بهداشتی باشند و آگاه سازی را در رأس امور خود قرار دهند که قطعاً در ادامه این روند همراهی و رعایت اصول بهداشتی توسط مردم کمک‌کننده خواهد بود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت شهری پروژه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • هشدار بارش شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • هشدار بارش‌ شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • هواشناسی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور