Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از تارنمای شبکه المسیره، المشاط که در ششمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر این کشور سخن می‌گفت، ضمن تبریک این مناسبت به دبیرکل جنبش انصار الله و ملت این کشور،بار دیگر بر حمایت مردم، رهبران، انقلاب یمن از قدس تأکید کرد.

امارات و بحرین در راستای کمک به پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آبان ماه ۹۹، با نظارت دولت آمریکا روابط خود با رژیم صهیونیستی را عادی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این که توافقنامه عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو با منامه و  امارات که در کاخ سفید و در حضور دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا امضا شد،  این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست‌ها آشکار و رسمی کردند.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش از سازمان ملل متحد و جامعه جهانی خواست، پشتیبانی، حمایت، به خدمت گرفتن، سکونت دادن به اعضای القاعده و داعش توسط ائتلاف متجاوز سعودی را در استان های البیضاء و مأرب محکوم کنند و به ملت یمن احترام بگذارند.

ساعاتی پیش نیز "عبدالله الحاکم" رییس سازمان اطلاعات نظامی دولت صنعا وابسته به انصارالله اعلام کرد، این سازمان اسناد و مستندات متقنی در اختیار دارد که نشان می‌دهد، کشورهایی (مانند عربستان، امارات و آمریکا) که از اقدامات قانونی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان مأرب (مرکز یمن] ابراز نگرانی کرده‌اند حامی تروریست‌های القاعده و داعش هستند.

شبکه المسیره چندی پیش نیز گزارش داد که عناصر تروریستی به سرکردگی «راید بن سعود بن معیلی»، «سلمان بن علی حمد بن میقان» و «عبدالله المکنی» برای جنگ در محور عملیاتی مأرب، از سوریه به یمن آمدند.

بر اساس این گزارش، ائتلاف سعودی برای جنگ در محور عملیاتی مأرب به ویژه پس از شکست‌هایی که متحمل شدند، به عناصر القاعده و داعش متوسل شده است.

پیش‌تر نیز رسانه‌ها از هلاکت «ابو الولید العدنی» سرکرده گروه تروریستی داعش در یمن و دستگیری شماری دیگری از عناصر این گروه خبر دادند.

این نخستین باری نیست که نیروهای منصور هادی برای انجام عملیات در مناطق یمن که محل حضور عناصر داعش و القاعده است به آن ها متوسل می‌شوند.

بر اساس گزارش رسانه‌های یمنی، نیروهای وابسته به عربستان سعودی بهمن ماه گذشته نیز حدود ۱۵۰ نفر از عناصر سازمان تروریستی القاعده را از استان‌های «ابین، حضرموت و  بیضا» به شهر «مأرب» یمن اعزام کرده بودند.

نیروهای متجاوز عربستان در حملات خود علیه مردم یمن از گروه‌های مختلف تروریستی استفاده می‌کنند و گزارش‌های رسانه‌ای، حضور نیروهای تروریستی و مزدوران آنها را در نبرد علیه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تأیید کرده‌اند.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش جنبش انصارالله القاعده پروندهٔ خبری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش جنبش انصارالله القاعده گروه تروریستی داعش جنبش انصارالله القاعده اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی یکی دیگر از خبرنگاران حاضر در نوار غزه را به شهادت رساند.

منابع خبری گزارش دادند که «محمد بسام الجمل» خبرنگار فلسطینی حاضر در رفح در نتیجه جراحت‌های وارده بر اثر حمله شب گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «الجنینه» در شرق رفح به شهادت رسیده است. به این ترتیب شمار شهیدان این حمله ارتش رژیم صهیونیستی به ۶ نفر افزایش یافته است.

با شهادت این خبرنگار، شمار شهیدان رسانه در نوار غزه از آغاز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی به ۱۴۱ نفر می‌رسد.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله‌های وحشیانه خود به نوار غزه با هدف ممانعت از انتشار اخبار جنایت‌های شنیع این رژیم، به کشتار عامدانه خبرنگاران حاضر در نوار غزه اقدام کرده است.

کد خبر 6088329

دیگر خبرها

  • استعفا دردسر تازه رژیم صهیونیستی
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • بمباران تجمع آوارگان فلسطینی در غزه توسط رژیم صهیونیستی
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش