Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:26:02 GMT

تفاوت معنادار آمار استقلال در نیمه اول و دوم ! (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۴۴۸۷

مجید نامجومطلق عملکرد بسیار خوبی در نیمه مربیان داشت و توانست تیمش را به خوبی مهیای نیمه دوم بازی برابر الشرطه کند.

به گزارش "ورزش سه"، مالکیت توپ در پایان نیمه اول 66 به 34 کفه ترازو را به سود استقلال نشان می داد و تعداد پاس ها هم 274 پاس از سوی استقلال در مقابل 160 پاس از سوی نماینده فوتبال عراق بود؛ اما الشرطه برتری محسوسی در 45 دقیقه اول ایجاد کرد و با یک گل پیروز به رختکن رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نیمه دوم هم آمار بازی از حیث مالکیت توپ و تعداد پاس ها تفاوتی نداشت؛ استقلال باز هم مالکیت 66 درصدی را حفظ کرد و تعداد پاس هایش را به 577 در مقابل 277 رساند ولی اینبار شرایط خیلی متفاوت بود.

 

 

تفاوت معنادار در ایجاد شانس گلزنی و شوت به دروازه 
استقلال در نیمه اول فقط یکبار به دروازه شوت زده بود که آن هم در چارچوب نبود ولی نماینده عراق 9 ضربه به دروازه ثبت کرد با سه شوت در قاب دروازه حسینی. در نیمه دوم اما آمار استقلال به یازده شوت در قاب دروازه رسید که 4 تای آنها در چارچوب بود و فقط یک ضربه به شانس های نماینده فوتبال عراق اضافه شده بود.

 

 

 

 

حضور علی کریمی و ..
بی شک یکی از مهم ترین تغییرات استقلال در نیمه دوم، حضور علی کریمی بود که بازیکنی بسیار هوشمند در میانه میدان به شمار می رود و با پاس های طلایی خود، فضای زیادی به مهاجمین برای پیش روی تقدیم می کند ولی حضور این بازیکن را نمی توان تنها دلیل بهتر شدن استقلال دانست و باید به عملکرد هافبک مهارناشدنی دهه 60 استقلال و توصیه‌های او هم برای بازگشت آبی پوشان به تورنمنت و همچنین شرایط بدنی بهتر بازیکنان استقلال نسبت به الشرطه اشاره کرد؛ این البته بحثی است که می‌تواند موضوع برنامه های کارشناسی در روزهای آتی باشد. اینکه استقلال در نیمه اول چه تغییری با استقلال در نیمه دوم پیدا کرده بود و چه عواملی باعث این برتری محسوس شد؟

 

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال در نیمه نیمه دوم نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار امروز رقابت‌های سری A ایتالیا، اینتر مهمان ساسولو بود. در این دیدار آرماند لورینته در ابتدای بازی گل برتری مهمان را زد و در ادامه نراتزوری نتوانست این گل را جبران کند و بازی با همان یک گل به پایان رسید.

بازی پایاپای و در میانه میدان آغاز شد. هیچکدام از دو تیم موقعیتی خلق نمی‌کردند تا اینکه در دقیقه ۱۵ شوت خطرناک ارلیک از لبه محوطه جریمه را آئودرو دفع کرد.

۵ دقیقه بعد اما آئودرو در دفع حمله ساسولو ناموفق بود. پاس کاتبک جاش دویگ از سمت چپ، به لورینته رسید و او با شوت‌زنی به طاق دروازه اینتر، بازی را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۲۶ شوت دامفریز در مقابل دروازه با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقایقی بعد ضربه سر پاوارد روی سانتر مخیتاریان را دروازه‌بان به خوبی گرفت.

در ادامه دیگر موقعیتی در بازی شکل نگرفت. در وقت‌های اضافه نیمه اول اینتر به گل رسید اما داور به دلیل آفساید گل را مردود اعلام کرد و بازی ۱-۰ ماند.

با آغاز نیمه دوم اینتر برای زدن گل مساوی و فرار از شکست جلو کشید اما دفاع خوب ساسولو مانع آنها شد و نراتزوری نتوانست به گل برسد.

در دقیقه ۶۱ شوت سانچز از لبه محوطه ثمری نداشت و با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

حدود ۱۰ دقیقه بعد لائوتارو مارتینز هم شانسش را امتحان کرد اما ضربه او نیز از کنار دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۷۸ سانتر آگوستو با ضربه سر پاوارد از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۲ سانتر کوادرادو به روی دروازه با ضربه سر آرناتوویچ راهی به دروازه نداشت.

در حدود ۱۰ دقیقه پایانی اینتر موفق به خلق حمله نشد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد تا بازی با نتیجه ۱-۰ به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پست اینستاگرامی + عکس
  • واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پشت اینستاگرامی + عکس