Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@00:34:43 GMT

فرجی: جای شکرش باقی است که یک امتیاز گرفتیم

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۴۴۹۲

مدافع تیم شهرخودرو می گوید با خستگی زیاد بازیکنان و فشردگی بازی های این دوره، کسب امتیاز برابر الهلال کار مهمی است.

به گزارش طرفداری، فرشاد فرجی که با جدایی مرادمند در کنار علی نعمتی در قلب دفاع تیم شهرخودرو به میدان رفت درباره دیدار این تیم برابر الهلال گفت: بازی نسبتا خوبی داشتیم. ما از نظر بدنی تحلیل رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا می گویند که الهلال به خاطر کرونا تعداد کمی از بازیکنان خود را به همراه ندارد اما باید بگویم که وضعیت تیم ما از ابتدای فصل همین طور بود و بازیکنان کمی به همراه داشتیم! علاوه بر آن ببینید که اکثر بازیکنان ما کل فصل در ترکیب تیم حضور داشتند و پس از آن به بازی ها لیگ قهرمانان آمدیم و آن هم با این فشردگی در برنامه بازی ها که در نهایت باعث شد بدنمان تحلیل برود. ما برای این بازی هیچ انرژی نداشتیم اما دست تک تک بازیکنان درد نکند که این قدر خوب در زمین بازی کردند. 

او در این باره ادامه داد: ما در این بازی موقعیت های خوبی داشتیم اما کمی بدشانس بودیم. البته همین که برابر تیم قدرتمند الهلال توانستیم به یک امتیاز برسیم اتفاق خیلی خوبی برای تیم ما بود. الهلال تیم قهرمان آسیاست و ما خیلی خوب توانستیم بازیکنانشان را مهار کنیم. در یکی دو صحنه هم دچار اشتباهاتی انفرادی شدیم اما در نهایت به خیر گذشت. با این خستگی و فشار بازی ها این میزان اشتباه عادی است و به همین دلیل باید به همه بازیکنان تبریک گفت که با جان و دل بازی می کردند و در پایان هم باید بگویم که جای شکرش باقی است که توانستیم برابر حریف قدرتمندی همچون الهلال به امتیاز برسیم.    

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: صنعت نفت تیم خوبی است و برابر شاگردان فراز کمالوند کار سختی را در پیش خواهیم داشت. امیدوارم روزی برسد مسئولان وزارت نفت دست از کج سلیقگی خود بردارند تا مشکلات این تیم ریشه دار و مردمی حل شود.

او ادامه داد: هفته گذشته در جام حذفی توانستیم حریف خود را شکست دهیم و بازیکنان با روحیه خوبی آماده مصاف با صنعت نفت هستند؛ تمرینات مناسبی را برای این بازی در نظر گرفتیم و از عملکرد بازیکنان در تمرینات رضایت داشتیم و امیدوارم آنها در زمین بازی هم خوش بدرخشند تا ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

شجاعی با درخواست از کمیته داوران و مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: از کمیته داوران خواهش می کنم تا در چینش داوران برای هفته های پایانی لیگ برتر دقت لازم را داشته باشند؛ ما در برابر پیکان متضرر شدیم و کارشناسان داوری نیز تایید کردند که گل تیم پیکان در شرایط خطا و آفساید به ثمر رسید. امیدوارم اشتباهات داوران سهوی باشد و باعث ضرر تیمی نشوند.

مربی تیم هوادار که اصالتی آبادانی دارد در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی هوادار برابر صنعت نفت این تیم به سقوط نزدیک تر خواهد شد، گفت: من آدم احساسی هستم و دخترم چند روزی است که به من می گوید بابا امکانش هست در این بازی شکست بخورید؟ اما من به او گفتم که در ورزش باید صادقانه عمل کرد و نسبت به قراردادی که با باشگاهی که دارد متعهد باشد.

کد خبر 6092928

دیگر خبرها

  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • «توهین» میلیاردر‌های به تماشاگران
  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • اوسمار ویرا: ۵ بازی باقی مانده و برای حق‌مان تا آخر می‌جنگیم
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها