Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:49:08 GMT

اودگارد: 2 امتیاز از دست دادیم و خوشحال نیستم

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۴۶۰۳

اودگارد: 2 امتیاز از دست دادیم و خوشحال نیستم

مارتین اودگارد ستاره نروژی رئال از توقف امشب تیمش برابر سوسیداد ناراضی است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در زمین رئال سوسیداد با تساوی بدون گل متوقف شد تا لالیگا را با یک تساوی شروع کرده باشد.

رئال در شبی که مارتین اودگارد پس از 5 سال یک بار دیگر در ترکیبش می دید، امید زیادی به برتری داشت ولی با وجود در اختیار داشتن کنترل توپ و میدان، در نهایت در خلق موقعیت چندان موافق عمل نکرد و به خصوص در نیمه دوم کمتر از حد انتظار نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

اودگارد که پس از درخشش در ترکیب سوسیداد امسال به رئال بازگشته، در پایان بازی با تیم سابقش گفت:« شرایطم خوب بود ولی یک پیروزی را امشب کم داشتیم. 2 امتیاز از دست دادیم . به همین خاطر خوشحال نیستم ولی اینکه برای رئال به میدان رفتم، اتفاق خوبی بود. با هم تیمی هایم درک متقابل خوبی داشتم و خوب، اولین بازی همیشه دشوار است. در رئال فوتبالیست های درجه یکی بازی می کنند.»

 

اودگارد ادامه داد:« البته که بازی برابر سوسیداد برایم خاص بود. دوستان سابقم را دیدم و همه چیز به شکلی ویژه سپری شد. حالا بازیکن رئال هستم و زیدان از من توقع دارد تا در هر بازی خلق موقعیت کنم. بین خطوط حرکت کنم و به تیم در حملات یاری برسانم. تمام تلاشم را خواهم کرد تا از من راضی باشد.»

 

رئال مادرید مارتین اودگارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید مارتین اودگارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا باید در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد روبروی این تیم به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک شود.

رسانه‌های نزدیک به این باشگاه روز گذشته خبر داده بودند که جود بلینگام به دلیل مشکلات گوارشی و التهاب روده و معده در تمرینات غایب بوده و در فهرست اعلام شده از سوی آنچلوتی برای این بازی هم حضور نداشت و این موضوع باعث نگرانی هواداران در آستانه دیدار برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده بود.

از سوی دیگر، رودریگو هم به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانست روز گذشته هم تیمی‌هایش را در تمرینات همراهی کند اما نامش در این فهرست دیده می‌شد و به نظر می‌رسید که مشکل چندان جدی برای حضور در میدان نداشته باشد.

اما دقایقی قبل اعلام شد که شرایط بلینگام برای حضور در میدان بهتر شده و نام او به فهرست بازیکنان رئال برای بازی امشب مقابل سوسیداد اضافه شد. این در حالی است ظاهرا وضعیت رودریگو برای بازی امشب چندان مساعد نیست و به همین دلیل نام این ستاره برزیلی از فهرست رئال برای این بازی خط خورد.

دیگر خبرها

  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد / فیلم
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد