Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:51:48 GMT

واکنش احساسی مسی به جدایی ویدال از بارسا (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۴۶۹۵

لئم مسی فوق ستاره بارسا امروز با انتشار پیامی در اینستاگرام خود با آرتورو ویدال وداع کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال تابستان دو سال پیش بود که از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست. ستاره شیلیایی در مجموع بازی های خوبی برای آبی اناری ها انجام داد و به خصوص در نیمک فصل دوم فصل گذشته تبدیل به یک بازیکن ثابت و حتی گلزن برای تیمش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ویدال در پایان فصل و پس از روی کار آمدن رونالد کومان در فهرست مازاد بارسا قرار گرفت و پس از یکی دو هفته مذاکره با سران باشگاه، قراردادش را فسخ کرد و امشب وارد میلان شد تا با اینتر قراردادش را رسما امضا کند.

او در پیامی ویدیویی نیز این مساله را تایید کرد. با قطعی شدن جدایی ویدال از بارسا، لیونل مسی نیز از او خداحافظی کرد.

 

مسی با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت:« قبلا تو را از مصاف های رودرروی مان می شناختم و همیشه نیز عالی بودی ولی سپس این شانس را داشتم تا تو را شخصا و از نزدیک بشناسم و این بار بیشتر مرا شگفت زده کردی. دو سال اخیر چیزهای زیادی را با هم به اشتراک گذاشتیم و تو خودت را بیشتر به من ثابت کردی. غیبتت در رختکن بارسا حس خواهد شد. برایت بهترین ها را در تیم جدیدت آرزو دارم و به زودی یکدیگر را ملاقات خواهیم کرد.»

 

 

 

 

ویدال هم در پاسخ به مسی نوشت:« بی نهایت متشکرم. بازی کنار تو که بهترین تاریخ هستی، برایم غرورانگیز بود. ممنون بابت این دوستی و به زودی یکدیگر را خواهیم دید.»

 

لیونل مسی آرتورو ویدال بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی آرتورو ویدال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روشی آسان و هوشمندانه برای اتصال دو شلنگ هم اندازه به یکدیگر (فیلم) نحوه اتصال راحت و سریع شلنگ به شیر آب (فیلم) چگونه دو شلنگ آب را به شکلی خلاقانه به یکدیگر وصل کنیم؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)
  • عکس | پیام احساسی نفس بازغی برای تولد مادرش
  • ماه و سیاره مریخ به یکدیگر نزدیک می‌شوند
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان با یکدیگر دیدار کردند
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • پیام احساسی نفس بازغی برای تولد مادرش + عکس
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • امشب شاهد مقارنه ماه و سیاره زحل باشید
  • آرزوی زیبای طراح ایرانی شرکت BMW، مردم ایران را احساسی کرد | فیلم