Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@07:03:41 GMT

اعتراف یک ژنرال صهیونیست به قدرت هوایی ایران

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۴۸۷۲

اعتراف یک ژنرال صهیونیست به قدرت هوایی ایران

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، یکی از فرماندهان ارشد رژیم صهیونیستی، با اشاره به توانمندی‌های موشکی و پهپادی ایران، گفت که این رژیم در آینده مجبور خواهد شد از همه توانمندی‌های دفاعی خود استفاده کند.

ژنرال «ران کوخاو»، فرمانده پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به توانمندی‌های هوایی ایران، خواستار استفاده حداکثری از توانمندی‌های این رژیم در حوزه پدافندی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در گفت‌وگوی اختصاصی با وب‌سایت خبری «والاه» گفت که مأموریت‌های محوله به یگان‌های پدافند هوایی رژیم صهیونیستی از هر زمان دیگر «سخت‌تر» شده است و ارتش این رژیم در آینده مجبور خواهد شد از همه لایه‌های چتر دفاعی خود استفاده کند.

این ژنرال صهیونیست ایران را به دست داشتن در حملات موشکی و پهپادی به شرکت ملی نفت عربستان سعودی (آرامکو) متهم کرد و مدعی شد: «حمله‌ای که ایرانی‌ها از یمن به تأسیسات نفتی متعلق به آرامکو در عربستان با هدف به رخ کشیدن توانمندی‌های نظامی خود و هشدار دادن به کشورهای دیگر منطقه انجام دادند، این حمله ممکن است برای ما هم صورت بگیرد و چنین توانمندی در لیست ارتش ایران است ولی ارتش دفاع ملی اسرائیل از این حادثه پندهای لازم را گرفته و این حمله در ارتش‌های غربی بررسی شده است».

ارتش یمن شهریور سال گذشته اعلام کرد که با بیش از ده پهپاد دوربرد و موشک بالستیک تأسیسات نفتی عربستان در «بقیق و «خریص» واقع در شرق این کشور را هدف قرار داده است. این حمله بزرگترین حمله ارتش یمن به اهداف سعودی در واکنش به حملات هوایی ائتلاف سعودی به یمن بود که بر اثر آن، نیمی از تولید نفت عربستان سعودی تعطیل شد.

به رغم ادعاهای سعودی علیه ایران مبنی بر دست داشتن تهران در این حمله، ریاض و حامیان غربی آن هنوز برای ادعای خود هیچ گونه سندی مطرح نکرده‌اند.

فرمانده پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در باره چالش‌های پیش رو این رژیم نیز گفت: «مساحت کوچک کشور یک چالش قابل توجهی برای پدافندها است ولی با این حال، پدافندهای ما به فرماندهان این امکان را داده است که تصمیمات لازم درباره مکان و زمان مناسب برای پاسخ به حملات خارجی را اتخاذ کند».

اخبار مرتبط ایران خواستار الحاق بدون قید و شرط رژیم صهیونیستی به ان.پی.تی شد واکنش ظریف به اعترافات جدید ترامپ: او با حمایت از رژیم صهیونیستی منطقه را ویران و به مردم آمریکا خیانت می‌کند هشدار سفیر ایران: رژیم صهیونیستی برای گردش و تفریح به منطقه نمی‌آید نقش «گاو شیرده آمریکا» در توافق اعراب با رژیم صهیونیستی هشدار شمخانی به رژیم صهیونیستی/ آرزوی رژیم صهیونیستی برای تسلط بر نیل تا فرات هرگز محقق نخواهد شد عطوان: سازش با رژیم صهیونیستی دام بزرگ غرب برای بحرین است واکنش دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی به توافق امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی بیانیه کمیسیون امنیت ملی مجلس به توافق بحرین و رژیم صهیونیستی واکنش سپاه به توافق بحرین با رژیم صهیونیستی: حاکم جلاد بحرین در انتطار انتقام سخت مجاهدان قدس باشد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا ایران و اسرائیل رژیم صهیونیستی اسرائیل سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که یک اسرائیلی در حمله حزب الله بامداد جمعه با موشک ضدزره به مزارع اشغالی شبعا کشته شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که راننده یک کامیون نظامی در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه نظامی ارتش اشغالگر در مزارع اشغالی شبعا کشته شده است.

سخنگوی ارتش اشغالگر هم از وقوع «یک حادثه امنیتی سخت» در مرزهای لبنان و تبادل آتش بین نیروهای حزب الله و نظامیان صهیونیست در مزارع اشغالی شبعا و اعزام بالگرد به منطقه درگیری خبر داد.

ارتش اشغالگر مدعی شد که در پاسخ به این حمله مرگبار، انبارهای سلاح و سکوهای پرتاب موشک حزب الله را در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که رزمندگانش ساعت ۲۳:۱۰ پنجشنبه شب در نزدیکی پایگاه «رویسات العلم» در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا، یک کاروان مکانیزه ارتش رژیم صهیونیستی را در کمین ترکیبی گرفتار کردند.

مقاومت اسلامی در بیانیه کوتاهی که سحرگاه روز جمعه منتشر کرد، مسؤولیت این عملیات را بر عهده گرفت و توضیح داد که مجاهدانش کاروان نظامی صهیونیست‌ها را با موشک های هدایت شونده، توپخانه و سلاح‌های راکتی هدف قرار دادند.

در جزئیات بیشتر، مقاومت حزب الله تأکید کرد زمانی که کاروان ارتش اشغالگر به نقطه کمین رسید، با سلاح‌های هدایت شونده، توپخانه و راکت هدف قرار گرفت که طی آن دو خودرو نظامی منهدم شد و دشمن صهیونیستی برای خارج کردن تلفات خود مجبور به ایجاد ستون‌های دود شد.

منابع المیادین فاش کردند که یک کامیون نظامی متعلق به گردان ۱۲ تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در میان کاروان مکانیزه این رژیم بود که در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در کمین مقاومت قرار گرفت.

کد خبر 6088909

دیگر خبرها

  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • وضعیت غزه بدتر از دوران آپارتاید در آفریقای جنوبی است
  • بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • فیلم| اعتراف مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی در برآورد حمله ایران!
  • اعتراف اپوزیسیون به توانمندی و پیشرفت نظامی ایران + فیلم
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم