Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@23:43:17 GMT

مردی از جنس عشق،قامتش استوار باد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۵۰۰۱

مردی از جنس عشق،قامتش استوار باد

چرا نباید از پایمردی ها، خستگی ناپذیری ها،خون دل خوردن ها، «بودن» ها و «نبودن» ها، و بزرگی های مردی گفت که عشق را معنا می بخشد؛ عشق به کارش و عشق به همکارانش و عشق به هموطنانش.
این یادداشت را در حالی می نویسم که واهمه دارم از تفکرات منفی بافِ منفی نگر؛نکند برداشتی شود؛نکند این حرف ها به چیز دیگری تعبیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دل را به دریا می زنم. پیهِ این حرف ها را به تن می مالم. تعریف درست از انسانی وارسته که خجالت ندارد.
حرف حق که ترس ندارد. آن بیت معروف بالای لوگوی مجله خاطره انگیز و به یاد ماندنی گل آقا را فراموش نمی کنم هرچند می دانم با آن فاصله ها دارم:«یک زبان دارم دو تا دندان لق / می زنم تا می توانم حرف حق».
استاد حسین واحدی پور42 سال است روزنامه «خبرجنوب» را بنیان نهاده؛ از سخت ترین روزهای ابتدای انقلاب تا ایام نفس گیر جنگ و بمباران و موشک باران ، از شکایت ها و به دادگاه رفتن های جان فرسا تا گرانی های چاپ و کاغذ و رنگها، از دورنگی ها و بدعهدی ها تا این روزهای ویروس نحس کرونا؛هیچ وقت حتی یک روز، روزنامه اش تعطیل نشده که هیچ حتی روزهای جمعه هم روزنامه دارد روزنامه؛«خبرجنوب تعطیلات».
به عبارتی با حساب امروز، 11 هزار و513 روز است که روزنامه اش منتشر می شود. روزنامه ای که روی دستش هم نمی ماند. خریدار دارد.عزت دارد و اعتبار دارد.
قامتش تا ابد استوار،جانش از گزند بلاها در امان و روزگارش هماره به کام باد؛استاد حسین واحدی پور.

کد خبر 1434681

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: روزنامه خبرجنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد که سامان قدوس را در لیست بازیکنان خود دارد از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل تیم رده سیزدهمی فولام قرار می‌گیرد.

سامان قدوس که در پنج هفته گذشته لیگ برتر به طور کامل دور از ترکیب و حتی نفرات تعویضی برنتفورد انگلیس بوده و روی نیمکت نشسته، امیدوار است پس از مدت‌ها شانس بازی مقابل فولام را به‌عنوان یار جانشین به دست بیاورد.

هافبک ایرانی برنتفورد در حالی دور از ترکیب امروز تیمش مقابل فولام است که آخرین بازی خود را یک ماه و پنج روز قبل در لیگ برتر با حضور تعویضی برابر منچستر یونایتد انجام داد.

قدوس در فصل جاری لیگ برتر انگلیس 18 بازی انجام داده که موفق شده یک گل به ثمر رسانده، اما پس از جام ملت‌های آسیا دیگر فرصت قرار گرفتن در ترکیب و درخشش را به دست نیاورده است.

تیم فوتبال برنتفورد با 9 پیروزی، 8 مساوی و 18 شکست در این فصل 35 امتیازی و تیم شانزدهم جدول لیگ برتر انگلیس است که در صورت برتری یا تساوی مقابل فولام به طور قطعی از خطر سقوط نجات پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • ۸۱ درصد مخازن سدهای خوزستان پر شد/ آخرین وضعیت سد دز
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • جان‌فشانی در سنگر تولید
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که می‌خواست خدا شود!
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که پسرش را هم کشت!
  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد
  • کارگران ستون‌های استوار جامعه
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال