Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، آذر ماه سال 96 یک زن افغان در خانه اش در شهر ری روی همسرش که خواب بود اسید پاشید و او را سوزاند.این مرد به بیمارستان منتقل شد اما به خاطر شدت سوختگی جان سپرد.به این ترتیب زن جوان بازداشت شد.

اسیدپاشی زن جوان بر روی همسرش

وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: من و همسرم از همان ابتدای زندگی مشترک با هم اختلاف داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسرم مرد بدخلقی بود و مدام مرا اذیت می کرد. صاحب یک پسر بودیم اما همسرم به من و فرزندم خرجی نمی داد .به همین خاطر هر روز با هم دعوا داشتیم. آخرین بار دعوا میان من و همسرم بالا گرفت و همسرم مرا به شدت کتک زد. به همین خاطر کینه او را به دل گرفتم.من قبلا او را تهدید به اسیدپاشی کرده بودم اما همسرم به این حرف هیچ توجهی نکرده بود.

زن جوان ادامه داد: من آن شب تا صبح برای انتقام گیری از همسرم فکر کردم. تا اینکه نزدیک های صبح تصمیم گرفتم نقشه ام را عملی کنم. به انباری خانه رفتم و ظرف 4لیتری حاوی اسید را برداشتم. من با ظرف اسید بالای سر همسرم که زیر پتو خواب بود، حاضر شدم. می خواستم او را تهدید کنم تا دست از بد رفتاری بردارد ولی همسرم با دیدن من بالای سرش از خواب پرید و ناخواسته ظرف اسید روی بدنش ریخت. من که شوکه شده بودم بلافاصله با اروژانس تماس گرفتم ولی کار از کار گذشته بود.

به دنبال اعتراف های این زن و در حالی که پزشکی قانونی سلامت روان وی را تایید کرده بود او در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در آن جلسه مادر قربانی برای عروسش حکم قصاص خواست.

سپس متهم به دفاع پرداخت و از اولیای دم خواست تا به خاطر فرزندش او را ببخشند. با رد این درخواست از سوی اولیای دم قضات وی را به قصاص محکوم کردند.

شکسته شدن حکم قصاص در دیوان عالی کشور

حکم صادره در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و چون در روال رسیدگی به پرونده ، گزارش پزشکی قانونی به اولیای دم ابلاغ نشده بود قضات دیوان عالی کشور حکم صادره را تایید نکردند و پرونده را برای رفع نواقص به دادگاه برگرداند.

با رفع نواقص ، زن جوان دیروز بار دیگر در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای جلسه گزارش پزشکی قانونی به اولیای دم ابلاغ شد و مادر مقتول گفت: من به هیچ عنوان از خون پسرم گذشت نمی کنم و برای عروسم قصاص می خواهم. این زن مستحق مرگ است.

سپس زن جوان در حالی که اشک می ریخت به دفاع پرداخت و گفت: باور کنید من قصد کشتن همسرم را نداشتم. فقط می خواستم او را بترسانم تا دست از بداخلاقی بردارد.حتی قبلا بارها به او گفته بودم با اسید خودم و پسرمان را می سوازنم ولی همسرم با بی اعتنایی جوابم را می داد . رفتارهای بد همسرم و بی اعتنایی های او به من و زندگی مان موجب شد تا دست به این کار بزنم.حالا می گویم پشیمانم و از خانواده همسرم تقاضا دارم به خاطر نوه خردسالشان مرا ببخشند.

حکم قصاص برای زن اسید پاش صادر شد

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و این بار نیز وی را به قصاص محکوم کردند.حکم صادره در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد. به این ترتیب زن جوان در لیست سیاه اعدام قرار گرفت.وی اگر نتواند در فرصت باقی مانده رضایت اولیای دم را جلب کند ،پای چوبه دار می رود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم پزشکی سلامت قاضی کشتن اعدام اخبار حوادث دیوان عالی کشور حکم قصاص زن جوان زن اسیدپاش فیلم عکس زن ایران تهران اخبار تهران جوان ویدیو ها حوادث تهران قتل دیوان عالی کشور اولیای دم زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....

همشهری آنلاین - حوادث: چند روز پیش جنایت هولناکی در قهوه خانه ای واقع در شهرری رخ داد. آن روز کارگر اخراجی قهوه خانه با نقشه قبلی از در وارد قهوه خانه شد و کارگری که به تازگی در آنجا استخدام شده بود را با ضربات چاقو به قتل رساند. او سپس تمام قلیان هایی که در قهوه خانه بود را شکست و فرار کرد. به دنبال این حادثه،‌ ماجرا به تیم جنایی پایتخت گزارش شد. با حضور کارآگاهان جنایی در محل حادثه بررسی‌ها آغاز و هویت قاتل شناسایی شد. دوربین های مداربسته، تصاویر جنایت را ثبت کرده بود و از سوی دیگر صاحب قهوه خانه در تحقیقات گفت: قاتل در اینجا کار می کرد اما به خاطر رفتارهای نامناسبی که داشت اخراجش کردم. بعد از آن مقتول به جای او در قهوه خانه مشغول به کار شد و همین موجب شده بود کارگر اخراجی از او کینه به دل بگیرد و دست به این جنایت انتقام جویانه بزند.

با این اطلاعات، دستور بازداشت قاتل فراری صادر شده و هم اکنون تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

کد خبر 847306 برچسب‌ها فراجا قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • سرقت برای انتقام!
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • آن‌سوی تاریخ نصف‌جهان به روایت میراث ناملموس