Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:03:23 GMT

بازیکن الشرطه: فوتبال ما را برابر استقلال مجازات کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۵۱۴۶

بازیکن الشرطه: فوتبال ما را برابر استقلال مجازات کرد

زننده تک گل الشرطه در دیدار برابر استقلال از خستگی و فرصت سوزی به عنوان دو دلیل برای پیروز نشدن تیمش سخن به میان آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کوره، جدال استقلال و الشرطه عراق در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی ابتدا مازن فیاض برای الشرطه گلزن کرد اما ارسلان مطهری گل تساوی را برای استقلال به ثمر رساند تا این بازی برنده نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازن فیاض بعد از بازی گفت: تیم بسیار خسته بود. ما در 7 روز 3 بار به میدان رفتیم. تیم ما به خاطر لغو لیگ عراق به کلی از شرایط مسابقه دور بود و همین باعث شد تا در نیمه دوم دیدار برابر استقلال خسته شویم و گل تساوی را دریافت کنیم.

او ادامه داد: باوجود خستگی زیادی بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. در نیمه نخست فرصت های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم که اگر از آنها استفاده می کردیم نتیجه دیگری رقم می خورد. متاسفانه فوتبال ما را مجازات کرد چرا که برای پیروز شدن باید از فرصت های به دست آماده استفاده کرد. ما در هر سه دیداری که تا کنون به میدان رفتیم بهتر از حریفان خود بودیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الشرطه عراق تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم

سرمربی جالوروسی از نمایش شاگردانش برابر بیانکونری تمجید کرد

طرفداری | در جریان دیداری از هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا، تیم های رم و یوونتوس در ورزشگاه المپیکو به مصاف یکدیگر رفتند که تقابل آن‌ها با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

رم 1-1 یوونتوس؛ یک امتیاز به‌دردنخور

دنیله ده روسی، سرمربی آاس رم پس از تساوی تیمش برابر یوونتوس در گفتگو با اسکای گفت:

عملکرد عالی‌ای برابر یوونتوس داشتیم. به خاطر بازی فشرده و سختی که برابر بایرلورکوزن انجام داده بودیم، انگار که تا ۴۸ ساعت قبل، ما را گچ گرفته بودند! در حال حاضر فقط می‌توانم به بازیکنانم افتخار کنم و از عملکرد آن‌ها خوشحال باشم. فراموش نکنیم که یوونتوس تیمی قوی است و بازیکنانی استثنایی دارد. طبیعتاً کسب تساوی برای ما خوشحال کننده نیست، دلیل شادمانی من این است که بازیکنان رم نگرشی خوب و همچنین میل شدیدی برای رسیدن به اهدافشان دارند. چهار یا پنج بازیکن ما در فصل جاری ۱۰ هزار دقیقه بازی کرده‌اند و بازهم با تمام قوا در میادین حاضر می‌شوند! این همان نگرشی است که راجع به آن صحبت می‌کردم.

تعویض دیبالا در ابتدای نیمه دوم:

او از ناحیه ران پا احساس ناراحتی می‌کرد. خودش گفت که مساله جدی‌ای نیست اما ما در روزهای آینده وضعیت او را ارزیابی خواهیم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)