Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ دوم محمود محمدعلی فام روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا در محل ستاد فرماندهی این مرکز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس  افزود:  مرکز آموزش هوانیروز شهید وطنپور اصفهان علاوه بر تربیت دانشجویان، خلبانان و مهندسان پرواز، آمادگی دارد در سطح کشورهای دوست و همسایه برنامه‌های آموزشی تخصصی در این زمینه‌های مرتبط برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت تخصص گرایی اظهارداشت: امروزه افتخار داریم در مرکز بدون وابستگی به کشورهای خارجی با خودکفایی کامل دوره‌های مختلف خلبانی و مهندسی را برگزار کنیم و سپس دانش آموختگان برای حضور و خدمت‌رسانی در سایر پایگاه‌های نظامی کشور حاضر شوند.

فرمانده مرکز آموزش هوانیروز شهید وطنپور اصفهان تصریح کرد: این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز آموزشی بالگردی در جنوب غربی آسیا و تنها مرکز آموزش بالگردی در کشورمان به شمار می‌رود و در طول سال‌ها فعالیت خود عملکرد درخشانی داشته است.

امیر محمدعلی فام خاطرنشان کرد: ماموریت اصلی پایگاه آموزش شهید وطنپور تربیت و آموزش خلبانان تیزپرواز و مهندسان پرواز در راستای برخورداری تمامی پایگاه عملیاتی و رزمی هوانیروز کشور از نیروهای متخصص و کارآزموده است.

وی با بیان اینکه آموزش یکی از ارکان اساسی در نیروهای نظامی به شمار می‌رود اضافه کرد: ارتقای سطح آموزش و بهره گیری از دانش روز همواره در دستور کار قرار دارد.

فرمانده مرکز آموزش هوانیروز شهید وطنپور اصفهان گفت: هوانیروز ایران در هشت سال جنگ تحمیلی به غیر از موارد یاد شده در هر جایی که لازم بود و بویژه در عملیات فتح المبین، بیت المقدس، خیبر و مرصاد نقش آفرینی موثری داشت و از نقش پر رنگ این مرکز آموزشی در طول آن سالها نباید غافل شد.

امیر محمدعلی فام به ایثارگری و شجاعت دلیرمردان جبهه‌ها اشاره کرد و افزود: هوانیروز و مرکز شهید وطنپور اصفهان شهدای متعددی را در طول دفاع مقدس در راه حفظ ایران و بیرون راندن دشمن تقدیم کشور کرده است.

وی افزود: امروزه هوانیروز به معنای واقعی کلمه عبارت ارتش فدای ملت را معنا کرده و علاوه بر مباحث آموزشی و عملیاتی در مقوله‌های امدادی و خدماتی با تعامل مفید و راهگشا همکاری‌های خود را با سایر نهادهای مرتبط افزایش داده است.

به گزارش ایرنا، ۳۱ شهریور تا ۶ مهر همزمان با سالروز آغاز هشت سال جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، با عنوان هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.

برچسب‌ها نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اختصاصی ایرنا ارتش جمهوری اسلامی ایران اصفهان هفته دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اختصاصی ایرنا ارتش جمهوری اسلامی ایران اصفهان هفته دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اختصاصی ایرنا ارتش جمهوری اسلامی ایران اصفهان هفته دفاع مقدس اخبار کنکور مرکز آموزش هوانیروز دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان