Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@09:13:00 GMT

جریمه ۱۰ هزار پوندی برای ناقضان قرنطینه در انگلیس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۵۳۰۷

جریمه ۱۰ هزار پوندی برای ناقضان قرنطینه در انگلیس

به گزارش افکارنیوز،

 بویس جانسون نخست‌وزیر انگلیس اعلام کرد افرادی که در این کشور قوانین جدید مربوط به قرنطینه را رعایت نکنند جریمه خواهند شد.

بر اساس طرح جدید دولت انگلیس، افرادی که به‌علت ابتلا به کرونا یا در معرض تماس قرار گرفتن با بیماران کرونایی، از رعایت قرنطینه خانگی خودداری کنند تا سقف 10هزار پوند(12914 دلار) جریمه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قوانین از 28 سپتامبر(7 مهر) اجرایی خواهد شد و از هزار تا 10هزار پوند نیز جریمه نقض آن در نظر گرفته شده است. همچنین کارفرمایانی که کارمندان خود را به‌دلیل رعایت مقررات مربوط به قرنطینه مجازات کنند نیز جریمه خواهند شد.

بوریس جانسون در بیانیه‌ای اعلام کرده است افرادی که قوانین را نادیده بگیرند با جریمه‌های سنگینی مواجه خواهند شد.

شمار مبتلایان روزانه به ویروس کرونا در بریتانیا به شش‌هزار نفر رسیده است؛ این در حالی است که تعداد بیمارانی که بر اثر بروز علائم بیماری کووید19 در بیمارستان‌های این کشور بستری می‌شوند نیز رو به افزایش است.

بریتانیا در جریان موج اول شیوع ویروس کرونا بالاترین آمار مرگ و میر را در میان کشورهای اروپایی داشت. نزدیک به 42هزار نفر در این کشور بر اثر ابتلا به کووید19 جان خود را از دست دادند.

بوریس جانسون روز جمعه نیز گفته بود که موج دوم شیوع بیماری همه‌گیر کووید19 در این کشور «اجتناب‌ناپذیر» است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قرنطینه جریمه کرونا انگلیس جریمه کرونا قرنطینه خواهند شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!

اخیرا محققان هلندی خبر فوت مردی که ۶۱۳ روز به بیماری کرونا مبتلا بود گزارش کردند. این مرد به‌دلیل ابتلا به نقص ایمنی نتوانست بیماری کرونا را شکست دهد.

این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ◄ تاثیر راه‌ آهن حومه و سریع در جوانی جمعیت، تجربیات کره و انگلیس
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد