Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی باباییان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای برنامه ملی کنترل و کاهش بیماری نیوکاسل، فاز سوم این طرح با استفاده از توان اکیپ‌های عملیاتی بخش دولتی و به صورت رایگان و توسط کارشناسان شبکه دامپزشکی از امروز به مدت یک ماه در روستاهای شهرستان اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: انواع طیور خانگی و سایر ماکیان با استفاده از واکسن زنده غیر بیماری زای مقاوم به حرارت علیه این بیماری واکسینه و ایمن می‌شوند که از روستاییان، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی روستا درخواست داریم در طول اجرای طرح با اکیپ‌های دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شبکه دامپزشکی سقز چند روز قبل هم از آغاز عملیات واکسناسیون بیماری بروسلوز و تب برفکی جمعیت دامی گاو و گوساله در این شهرستان به صورت رایگان توسط اکیپ‌های شبکه دامپزشکی خبر داده بود.

وی یادآور شد: واکسیناسیون رایگان بروسلوز گاو و گوساله در قالب بخش دولتی و از ۱۱ شهریور جاری به مدت ۳۲ روز کاری در روستاهای تابعه این شهرستان هم اکنون در حال انجام است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها کردستان دام و طيور واکسیناسیون سقز سازمان دامپزشکی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان دام و طيور واکسیناسیون سقز سازمان دامپزشکی کشور کردستان دام و طيور واکسیناسیون سقز سازمان دامپزشکی کشور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طی روز‌های اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در خصوص بیماری تب نزله‌ای بدخیم
  • فواصل بهداشتی دامپزشکی مانعی برای مجوز‌های دامداری و پرورش طیور
  • پایان واکسیناسیون طیور لرستان علیه بیماری نیوکاسل
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • ۴ هزار و ۸۰۰ مجوز دامداری و پرورش طیور رد شد
  • آغاز ایمن سازی رایگان دام‌های هویزه برعلیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد